24 octombrie 2009

Sa revin...sa nu revin...?

Cu ceva timp in urma promiteam ca in curand imi voi relua activitatea pe blog si ca voi reincepe dezvaluirea viselor indeplinite si a celor nou conturate, ca voi impartasi din viata si experienta mea si celorlalti si ca o sa schimb ceva la mine. Ei bine, inca sunt in tratative cu timpul. Incerc pe cat posibil sa mi-l fac prieten dar, credeti-ma, timpul are reguli stricte pe care nu le incalca de dragul nostru si uite-asa, mai pierdem cate ceva...
Am pregatite doua postari pe care nici nu ma gandesc sa le las asternute doar pe hartie. Mai am inca vreo doua lucruri care mi se invart prin minte si mai am inca vreo trei, patru idei pe care trebuie sa le creionez pentru a fi numai bune de postat. Deci plina tolba de povesti!
O sa le fac pe toate...candva...nu stiu cand...dar o sa le fac! Sunt lucruri ce merita a fi impartasite. Stiu ca voi invata la un moment dat sa lupt cu toate piedicile, stiu ca atunci nu-mi va mai fi atat de greu pe cat imi este acum, stiu ca nu ma voi mai lasa invinsa, dar pana atunci mai este. Nici eu nu stiu cat, esential este sa nu abandonez.
Pot sa mai spun ca in ultima vreme am invatat atat de multe lucruri si ca mi-a fost aratata o alta perspectiva in a privi problemele, dar esential este sa stii sa pui toate acestea in aplicare. Nu sunt perfecta, poate ca as vrea dar cine stie cat de folositor mi-ar fi?
Inima si mintea imi sunt pline, pline ca dau pe dinafara de atat de multe lucruri pe care as vrea sa le impartasesc cu ceilalti pentru a invata si ei ca tot ce ni se intampla este cu un scop, ca trebuie sa ne dorim sa fim mai buni, sa ne pese de aproapele nostru, sa nu-l fortam intr-o anumita directie pentru ca astfel riscam sa-l pierdem...offf...multe, multe lucruri. Sa nu credeti ca voi nu le stiti. Toate acestea se afla in inimile voastre, trebuie doar sa auziti, mai bine spus sa ascultati, glasul care mereu va indeamna spre bine.
Haideti sa incercam sa nu mai avem atat de multe pretentii de la cei din jurul nostru cand nici macar noi insine nu oferim atat de multe pe cat ne dorim a primi. Poate ca nu ne este folositor ceea ce ne dorim, poate ca nu meritam sa primim acel ceva, poate ca inca nu este timpul...invatati sa lasati de la voi si credeti-ma, abia atunci veti primi mai mult decat v-ati fi inchipuit!
Mai fac inca o data promisiunea ca voi reveni cu acele postari de care am amintit mai sus si lansez si o intrebare: sa revin pe blog? ( merita? de ce? )
See you next time ;) !

Un comentariu:

Anonim spunea...

iaaaaaaaaaaaai...in sfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarsit....
cum adica daca merita??? adica eu te urmaresc degeaba???
trebuie sa revii pentru ca e frumos sa impartasesti cu ceilalti experientele tale :d , pentru ca ai multe lucruri de zis, tu faci atat de multe lucruri nemaipomenite iar daca tinzi sa ma contrazici iti pierzi timpul....pentru ca eu sunt absolut convinsa ca am dreptate: tu pur si simplu tranformi l
ucrurile, le dai o alta fata...imi vine sa zic "alta dimensiune" dar nu stiu sigur daca e corect folosit...stiu sigur insa ca tu stii ce am vrut sa zic.
ma bucur enorm ca ai mai dat un semn de viata si abia astept revinerea ta: incetiosoara daaaar SIGURA!!!