3 mai 2009

Ai spus vreodată...?

Ai spus vreodată: "Este imposibil!" Dumnezeu îţi spune şi azi: "Toate lucrurile sunt posibile!"
Ai spus vreodată: "Nimeni nu mă iubeşte cu adevărat..." Dumnezeu îşi spune şi azi: " Te iubesc!"
Ai spus vreodată: "Sunt prea obosit..." Dumnezeu îşi spune şi azi: "Eu am să-ţi dau odihna!"
Ai spus vreodată: "Nu ştiu încotro sa o apuc..." Dumnezeu îţi spune şi azi: "Eu îndrum paşii!"
Ai spus vreodată: "Nu pot să fac nimic..." Dumnezu îţi spune şi azi: "Poţi totul în Hristos care te întăreşte!"
Ai spus vreodată: "Nu mă pot ierta pentru ce am făcut..." Dumnezeu îţi spune şi azi: "Eu te iert!"
Ai spus vreodată: "Îmi este teamă!" Dumnezeu îţi spune şi azi: "Eşti un învingător!"
Încredinţează-ţi soarta în mâna Domnului, încrede-te în El şi El va lucra. El va face să strălucească dreptatea ta ca lumina şi dreptul tău ca soarele la amiază.

Niciun comentariu: