28 mai 2009

If I were a boy...

Inca de mica m-am inteles mai bine cu baietii decat cu fetele. Si ei s-au inteles bine cu mine si ma acceptau in preajma lor, desi de multe ori ma tachinau. Am inteles mai tarziu de ce faceau asta :P
Cu timpul, mi-am facut o multime de prieteni printre baieti si ma simteam in largul meu. Nu ca as fi fost eu baietoasa, ci pur si simplu pentru ca mi se parea firesc. Chiar si acum cred ca cei mai buni prieteni ai mei au fost baietii si nu fetele.
Nu mi-am dorit niciodata sa fiu baiat, imi placea ca m-am nascut fata si ca am atatea posibilitati. Insa, vorbind din ce in ce mai mult cu ei si analizandu-le comportamentul si modul de a gandi, felul degajat in care privesc lucrurile si faptul ca nu se complica m-a facut uneori sa suspin: "If I were a boy..."
Atat fetele, cat si baietii, au avantajele si dezavantajele lor. Dar, daca e sa o luam pe fond psihologic, cred ca baietii au mult mai mult de castigat. Ei nu se complica niciodata atat de tare pentru o nota slaba obtinuta, se multumesc sa treaca si e suficient. Ei nu viseaza la cai verzi pe pereti toata ziua, trec la actiune. Nu stau sa analizeze ce si unde au gresit, merg mai departe. Nu se complica si nu cauta sa complice situatiile in care se afla, ci iau lucrurile ca atare.
Uneori, tare mult mi-ar mai placea sa fiu baiat. Cred ca imi doresc asta in momentele cand sensibilitatea mea atinge cote maxime. Baietii sunt mai puternici sau cel putin asta arata, pe cand eu...:D
Oricat de mult mi-as propune sa fiu ca ei in anumite situatii, raman aceeasi Anca. Nu stiu daca voi putea sa nu ma complic vreodata pentru ceva anume, nu stiu daca voi reusi sa nu analizez de fiecare data cate un lucru ( in special ceea ce tine de ce fac si vorbesc si modul cum e perceput de ceilalti ), nu stiu daca voi putea ramane calma si sa las ca lucrurile sa vina de la sine, cert e ca you guys have something that I want! :D
So, if I were a boy, life would be much more easier for me. But since I am a girl...I'll fight!

Niciun comentariu: