28 mai 2009

Time...friend or foe?

Timpul...se pot spune atatea despre el...si cu siguranta ca voi mai scrie inca un articol, unul mai "filosofic" in care sa imi exprim toate gandurile referitoare la acest subiect.
Vreau totusi sa spun ca in aparenta, timpul imi este prieten. Imi da posibilitatea de a face tot ceea ce imi doresc, insa daca eu nu sunt atenta, el nu se lasa asteptat. Trece si lasa regrete care nu isi mai au rostul.
Momentan, singurul regret pe care il am este acela ca nu am reusit sa ma organizez mai bine astfel incat sa am timp sa scriu pe blog despre toate evenimentele la care am participat, despre toate activitatile pe care le-am facut si despre sentimentele mele din ultima vreme. Multe s-au mai intamplat, despre multe as fi putut sa scriu, insa...
Stiu ca undeva in viitor o sa-mi doresc sa citesc ce am facut in trecut...si o sa caut doar printre amintirile mele...
Drept dovada ca nu sunt bine organizata si mult prea perfectionista stau ultimele doua postari, scrise la repezeala, asa in miez de sesiune :D
Am tot promis ca va fi a "new me" dar...am uitat sa ma aliez cu timpul. Nu-i nimic, din greseli invatam, mai adaugam ceva in CV-ul cu experienta de viata si mergem mai departe.

Niciun comentariu: