3 mai 2009

Tu ce ai facut de 2 Mai?

Stii ce reprezinta ziua de 2 Mai? Nu, nu e ziua de "odihna" dupa petrecerea de 1 Mai, este Ziua Tineretului. Recunosc ca nu am stiut asta pana azi.
Ceea ce parea sa fie o zi obisnuita, o zi in care mi-am propus sa lucrez la un proiect pentru facultate, s-a transformat undeva de la ora 14.00 incolo in celebrarea noastra, a tinerilor!
M-am trezit destul de tarziu, pe la 12.50. I know! I'm not proud of that at all :"> Dupa micul dejun, care la mine in ultima vreme coincide tot mai mult cu masa de pranz, a venit la noi Andreea, plina de zambete si urandu-ne "La multi ani!". Ma uitam ciudat la ea, intrebandu-ma in sinea mea pentru ce ne zice asta. Si-mi spune: " Astazi e Ziua Tineretului! Se desfasoara o multime de activitati cu aceasta ocazie." Mi-a aratat programul evenimentelor si am fost atat de incantata de ce urma sa aiba loc, incat nu am mai tinut cont de vremea mohorata si de ploaia marunta si ne-am imbracat repede-repejor. Cum puteam eu sa las vremea sa-mi strice planurile de distractie? Niciodata nu am facut asta si nici nu am de gand.
Iata ce am facut azi:
1. am calatorit cu "autobuzul-cafenea" pe traseul Copou - Tudor Vladimirescu, facand opriri la cele mai importante obiective turistice, respectiv Palatul Culturii, Piata Unirii ( Muzeul Unirii ), Parcul Copou. In autobuz eram doar cateva fete, restul baieti, majoritatea de la Politehnica. Am avut prajiturele, suc si am cantat o multime de cantece studentesti. A fost super amuzant. Ne-au filmat cei de la TVR Iasi, deci cu ocazia asta am devenit oficial vedete :P
2. Am vizitat muzelele Unirii si Mihail Kogalniceanu. Recunosc ca am ramas profund impresionata de ce am vazut la Muzeul Unirii si abia astept sa mai trec pe acolo.
3. Am cautat zidul semnaturilor, insa nu l-am gasit :( Probabil datorita faptului ca vremea nu a tinut cu acest eveniment.
4. Am vrut sa mergem la concertul hip hop, insa nu am gasit locatia :(
5. Am fost in Belfast si am baut un Cappucino frappe ;;)
6. Am vrut sa facem poze, insa m-au lasat bateriile de la aparat :((
Imi inchipui ca nici parada tinerilor nu a mai avut loc. Am avut grija noi, eu si Andreea, sa facem cunoscut evenimentul pentru ca am umblat foarte mult azi. Ne-am plimbat de vreo doua ori pana la Palatul Culturii si inapoi, apoi pe bulevardul Stefan si pe strada Independentei...asa ca...am marsaluit noi si pentru ceilalti!
Uite asa mi-am petrecut eu ziua asta mohorata de Sambata, zi in care imi inchipui ca multi au ales sa stea acasa. Pacat! Nici nu stiti ce ati pierdut.
Una peste alta, vad ca incep sa traiesc ca un student adevarat: dau din ce in ce mai rar pe la facultate si ma distrez pe cat de mult pot si am ocazia. Dar nu-mi pare rau deloc. Imi doresc sa profit de studentie din plin si nu vreau sa mai ratez niciun eveniment organizat pentru tineri, pentru studenti. Abia astept SNV-ul ( saptamana nationala a voluntariatului ) si Festudis-ul. Fun, fun, fun! Asta asa, ca inainte de sesiune.
La Multi Ani tineretului!!! Bucurati-va din plin de faptul ca sunteti tineri, inventivi si nu ratati nicio sansa de a va distra si de a va simti bine. Asta acum, ca sa aveti ce sa povestiti nepotilor.

Niciun comentariu: