11 iulie 2009

What I have been doing lately...

Ultima perioada a fost destul de aglomerata pentru mine si nu intr-un mod placut. Tot apartamentul meu a intrat in renovare completa, ceea ce inseamna mult praf, zgomot, dezordine, spatiu foarte mic in care pot sta, lucrurile mele puse de-aiurea peste tot...and I don't like it :(
Si eu care speram la o vacanta relaxanta si fructuoasa in care sa pot face multe lucruri :-j Inca mai sper ca toate astea se vor termina repede si ca voi avea macar o luna si jumatate de vacanta linistita :D
In alta ordine de idei, am reusit sa ma uit si la cateva filme, insa niciunul nu m-a impresionat atat de tare incat sa fie nevoie sa scriu despre el...Hmm, poate doar un film corean "Hello, Schoolgirl", dar se stie deja ca imi plac astfel de filme :-j
Am mai vrut sa scriu pe blog pentru ca idei au fost suficiente, dar mi-a cam pierit cheful cand am vazut ca n-am loc nici macar cu laptopul sa stau pe undeva.
Stiu, stiu...ce frumos o sa arate dupa....dar ma tem ca renovarea se va termina exact atunci cand trebuie sa plec eu la facultate si atunci cine sa se mai bucure? N-o sa ma gandesc decat la faptul ca am stat o vacanta intreaga intr-o dezordine de nedescris si ca nu am apucat sa fac nimic din tot ceea ce mi-am propus. Dar ia hai sa nu ma mai gandesc eu numai la lucruri negative pentru ca in fond, nu am de unde stii cum vor decurge lucrurile.
Ultimul lucru despre care vreau sa va zic este ca maine merg la Iasi. Iupiii, o sa vad din nou Iasi-ul meu drag de care mi s-a facut atat de dor numai cand am vazut un reportaj la tv. Scopul reintoarcerii mele in Iasi este acela ca de acolo se face plecarea intr-un pelerinaj in Ardeal si Banat. Traseul este deosebit, o sa ajung in multe locuri pe care nu le-am mai vazut pana acum si pot sa zic ca sunt un pic nerabdatoare. Sunt sigura ca voi avea parte si de ceva aventuri palpitante, stiu eu de ce zic asta. O sa povestesc despre toate astea insa numai dupa ce ma voi intoarce, adica de azi intr-o saptamana.
Iata traseul:
Ziua 1: Iasi - Targu Neamt - Poiana Largului - Borsesc - Toplita - Targu Mures - Beclean - Biserica Vadului - Dej - Dragu - Gherla - Nicula ( cazare )
Ziua 2: Cluj Napoca - Biserica Feleac - Cheile Turzii - Turda - Pestera Scarisoara - Pestera Ursilor - Cetatea Eud - Arad - Manastirea Hodos-Bodrog ( cazare )
Ziua 3: Catedrala ortodoxa din Arad - Catedrala Mitropolitana Timisoara - Caransebes - Cetatea Sarmisegetuza - Biserica Densus - Santamaria - Orlea - Manastirea Prislop ( cazare )
Ziua 4: Hunedoara - Capalna - Calnic - Sugag - Alba Iulia - Aiud - Manasirea Ramet ( cazare )
Ziua 5: Aiud - Blaj - Cetatea de Balta - Valea Viilor - Biertan - Sighisoara - Saschiz - Rupea - Fagaras - Sambata de Sus ( cazare )
Ziua 6: Sibiu - Lacul Sfanta Ana - Manastirea Izvorul Muresului - Cheile Bicazului - Piatra Neamt - Iasi.
Ne vedem si auzim duminica viitoare cu impresii si fotografii :)

Niciun comentariu: