11 septembrie 2010

Doe. John Doe. Mysterious John Doe


"I woke up in an island off the coast of Seattle. I didn't know how I got there ... or who I was. But I did seem to know everything else. There were things about me I didn't understand ... the brand, being colorblind, extreme claustrophobia. And while my gifts provided answers for others, I still search for my own. My name is John Doe."

Cam asta ar fi pe scurt povestea lui John Doe. Un barbat care se trezeste intr-o dimineata pe o insula, care stie absolut tot despre orice, mai putin date despre el: cine este, cum il cheama sau orice altceva legat de trecutul sau pana in acel moment. Astfel, el incepe aventura identificarii propriei persoane. Datorita abilitatilor sale reuseste sa ajute politia sa rezolve diferite cazuri care implica furt, rapiri, crime. Putin cate putin, incepe sa adune date despre el in incercarea de a se descoperi ca persoana. Afla ce ii place, ce nu... sau cel putin incearca.
Este un serial care te ”prinde” atat pentru informatiile furnizate de catre Doe ( din orice domeniu; acuma nu stiu cat de adevarate or fi, dar interesante cu siguranta sunt ), cat si pentru intamplarile prin care trece si modul in care reuseste sa dezlege misterele. Din pacate, exista un singur sezon, iar ultimul episod cu siguranta te face sa iti doresti sa vezi continuarea. Din pacate, aceasta nu mai exista.
Am vazut acest serial prima data pe Tvr 1. Stateam cu verisorul meu seara, abia respirand ca sa nu o trezim pe bunica. Nu prea ne lasa sa ne uitam la televizor, iar dimineata cand era dat in reluare noi eram pe deal la treaba. Singura noastra sansa era sa stam cat mai cuminti si sa ne rugam sa putem vedea episodul. Acum ca l-am gasit pe internet, am avut ocazia sa-l revad. Am cautat ceva informatii despre cum ar fi putut sa continue povestea. Nu m-a incantat cine stie ce. Toate crimele se invarteau in jurul unei societati secrete care il vroiau pe Doe datorita cunostintelor sale. Acestea i-ar fi ajutat sa implineasca un destin. In fine, chestii din astea in care eu nu cred. Insa, per ansamblu, mi-a placut serialul si ideea de baza: existenta unui om atat de inteligent, o enciclopedie mobila practic.
Daca il recomand? Cu siguranta. Fac insa o singura precizare: fiti atenti la simboluri si luati aminte ;)

Niciun comentariu: