4 septembrie 2010

Pun punct. Si o iau de la capat

Fie ca vreau, fie ca nu vreau... se anunta noi schimbari. Nu sunt absolut deloc o fana a schimbarilor, a noutatilor si a altor lucruri de acest gen, insa, cand trebuie, trebuie si gata.
Prima schimbare pe care vreau sa o fac este in legatura cu blogul. Dupa cum se poate observa, i-am schimbat aspectul. Chiar daca imi placea foarte mult cum arata inainte si chiar daca m-am gandit ca la o eventuala schimbare il voi face mov ( culoarea mea preferata ), sosirea toamnei ( pe care o ador pana la cer si inapoi ) mi-a dat ideea de a presara cateva frunze si pe aici ( cel putin pana la inceperea iernii, un alt anotimp pe care il ador in aceeasi masura precum toamna ). Iata, deci, noua hainuta in ton cu toamna a blogului meu. De asemenea, mi-am propus sa nu-l mai las singurel atata amar de vreme. Blogul acesta se va transforma in jurnal, twitter, observator si tot ce tine de acest domeniu pentru ca mi-am propus sa notez aici aproximativ tot ce simt, vad, aud si consider ca merita a fi impartasit. Vreau sa fac din acest mic coltisor un spatiu vast al unei parti din lumea mea. De aceea, sper ca evenimentele ce vor urma isi vor gasi loc si pe aici.
O alta schimbare inevitabila este cea a unui nou inceput in viata mea: masterul. Ceea ce inseamna: alti cativa noi colegi, lipsa unor foarte buni colegi care mi-au fost alaturi, un nou camin, o noua camera, noi colege de camera, noi profesori, deci altceva. Toate acestea necesita si o anumita schimbare a mea, schimbare ce se deruleaza de ceva vreme si care cred ca va mai dura o perioada. La urma urmei, lucrurile bune au nevoie de timp ( cel putin, in cazul meu asa se intampla ). Recunosc ca nu imi prea place cum am inceput, se vede lipsa acuta a exercitiului dar nu ma mai intorc. Asa cum e, merg inainte si sper la mai bine.
Deci: las in urma tot ce a fost si ma concentrez asupra a ceea ce va urma. E tare greu, pentru mine cel putin. Imi doresc atat de multe si vreau sa intreprind atatea lucruri... oare voi reusi?

Niciun comentariu: