19 iunie 2009

Asian movies

Imi place sa ma uit la filme. Nu e neaparat o pasiune, ci un mod placut de a-mi umple timpul. La un moment dat, imi propusesem sa ma uit la un film pe saptamana. Nu am reusit chiar in totalitate sa fac asta, dar nu e nimic, o sa am timp in vacanta.
In schimb, una dintre colegele mele de camera e innebunita dupa filme. A vazut o multime pana acum, unele dintre ele de vreo doua, trei ori sau chiar mai mult. Incepand de la cele americane si continuand cu cele indiene, rusesti si mai nou, filmele coreene. Alaturi de ea, mi-am descoperit si eu pasiunea pentru tot ceea ce tine de partea de est a Asiei ( cultura, traditii, literatura ).
Ori de cate ori imi propunea sa ne uitam la un film, eu ceream in mod expres sa fie o comedie romantica. Am gasit noi cateva la americani, insa cand le-am terminat, nu am mai avut la ce sa ne uitam. Mi-a propus sa vizionam un film coreean. Bineinteles ca nu am vrut, am zis ca nu imi plac, desi nici nu ma uitasem la unul vreodata. Insa intr-o noapte am stat cu ea pana pe la ora 4 ca sa ma uit la un astfel de film. Si nu am regretat deloc.
Le recomand cu caldura. Adevarul e ca oamenii astia se pricep. Filmele horror sunt horror ( urmariti One missed call 1 si 2 ), iar comediile romantice sunt nemaipomenite. Noi ne-am uitat pe youtube.
Din ceea ce am vazut eu pana acum, mi-au placut foarte mult: Seducing Mr. Perfect ( o super poveste de dragoste, ca sa nu mai zic de actorul principal :X; you will fall inlove ), 100 days with Mr. Arrogant ( foarte amuzant ), My boyfriend is type B, My little bride ( e si acolo un actor super simpatic ), Marrying School Girl.
In continuare, vreau sa vad: 200 pounds beauty, A millionaire's first love, He was cool, Marrying a millionaire, Innocent stepts, A moment to remember, The worst man of my life, Too beautiful to lie, Jeny and Juno, Sexy Teacher, Love so divine, Lovely rivals, My tutor friend, What happened last night, My girl and I, Once in a summer, Sad movie si cam atatea am reusit eu sa gasesc pe youtube. Sunt cam multe si sper sa reusesc sa le vad pe toate.
Iar in caz ca voi mai gasi si altele sau unul dintre ele ma va impresiona in mod deosebit, voi avea grija sa scriu despre asta pe blog :P

Niciun comentariu: