28 iunie 2009

Ultima sambata in Iasi

Aceasta postare trebuia sa fie facuta aseara, insa pentru ca am ajuns foarte tarziu in camera, pe undeva in jurul orei 12:30, fiind si foarte obosita, am hotarat sa las treaba "pe maine" adica pe azi.
Sa vedem cu ce sa incepem...oare cu faptul ca m-am trezit foarte devreme ieri, desi era sambata? Nu, nu pare atat de important. Ca am inceput sa lucrez pentru dosarul de practica dar din lipsa chefului am abandonat treaba pentru un film? Nici asta nu e cine stie ce.
Ei bine, spre dupa-amiaza lucrurile au inceput sa devina mai interesante. Iata ce s-a intamplat:
Intai m-am intalnit cu Cristina si am stat noi asa ca fetele la povesti pana cand...a inceput concertul organizat de cei din echipa sugestiv numita "Miscarea de Reciclare".
Sa va povestesc un pic despre ei si despre ideea lor care mie mi se pare geniala. Miscarea de reciclare reprezinta o campanie nationala de educare si implicare in reciclarea deseurilor. Stim cu totii cat de important este ca mediul in care traim sa fie curat pentru a fi si noi sanatosi. Insa unii dintre noi, desi stiu asta, nu le pasa. Motiv pentru care arunca tot felul de gunoaie acolo unde nu le este locul, lasand in urma lor o natura patata. Intotdeauna am crezut ca asta tine de educatie. Asta incearca sa faca si aceasta echipa: sa ne arate ca putem face si alte lucruri cu acele gunoaie, ca fiind putin creativi putem face lucruri minunate. Stiti cum se spune: gunoiul unuia este comoara altuia. Nici nu stitit cate lucruri interesante se pot construi refolosind anumite produse care in loc sa ramana pe strada, isi gasesc utilitate in viata noastra. Asa ca, ma alatur si eu acestei echipei si va invit sa reciclati! Pentru o natura frumoasa, un mediu curat si pentru sanatatea noastra. Haideti sa nu ne batem joc de tot ceea ce ne ofera mediul inconjurator si sa ne obisnuim ca gunoaiele sa fie aruncate la cos, sa nu lasam lumina aprinsa daca nu avem nevoie de ea, apa la robinet sa curga doar atat timp cat o folosim. Daca nu vreti sa faceti asta pentru natura, ganditi un pic egoist si imaginati-va ca o faceti pentru voi. In cele din urma, chiar asa si este. Un mediu curat reprezinta bunastare pentru noi. Ma bucura sa stiu ca mai exista oameni preocupati de ecologie, care incearca sa faca ceva pentru a proteja natura. Astfel de miscari merita a fi incurajate si sustinute de toti. Haideti sa aratam ca ne pasa si sa ne implicam si noi in a face un bine atat comunitatii, cat si noua insine.
Si acum sa dau detalii si despre concert. La Proconsul, cel mai mult m-a emotionat momentul in care referenul de la melodia "Cerul" a fost cantat de public. Este al doilea concert de-al lor la care particip si am ramas uimita de faptul ca de fiecare data aud o melodie noua care imi place. Anul trecut a fost melodia "Pentru tine", anul asta "Da mai departe". Una peste alta, baietii au cantat live, mi-a placut foarte mult si nu o sa ratez viitoarele lor concerte pentru ca au melodii mult prea frumoase si ar fi pacat sa stau sa le ascult numai acasa.
Insa...momentul cel mai asteptat al serii pentru mine a fost...DIRECTIA 5!!!
Nu as putea sa spun exact de cand au inceput sa-mi placa melodiile baietilor. La fel ca toate lucrurile bune din viata mea, nu reusesc sa-mi amintesc cand s-a intamplat totul si cand a capatat atata importanta pentru mine. Dar poate ca e mai bine asa, sa nu stiu cum s-a petrecut, pentru ca s-ar pierde mult din farmecul pe care il da un lucru nou aparut in viata mea.
Sa revenim...de fiecare data cand il vad pe Cristi, ma simt ca o scolarita indragostita. Omul asta are ceva deosebit. De fapt are mai multe lucruri deosebite: e simpatic, charismatic, are o voce incredibila si stie sa comunice cu publicul. Niciun concert al Directiei 5 nu e asemanator cu celalalt. De fiecare data parca e ceva diferit, deosebit. Tocmai de asta le si astept cu nerabdare. Melodiile lor sunt atat de frumoase, romantice si transmit un mesaj atat de frumos referitor la dragoste. Ce m-a impresionat in mod deosebit a fost faptul ca la fiecare concert de-al lor la care am fost, baietii au cantat live. Nu pot sa redau in cuvinte tot ceea ce simt atunci cand ii vad pe baieti sau le ascult melodiile, poate o voi face cu alta ocazie cand voi fi mai inspirata. Tot ceea ce pot sa spune e ca pur si simplu ador Directia 5, il iubesc pe Cristi si abia astept sa-i mai vad intr-un concert pentru ca sunt grozavi.
Regret faptul ca nu am putut sa-i fac cateva poze :( Asta pentru ca era deja intuneric si luminile de la scena erau puternice si nu mi-ar fi iesit bine pozele. In schimb, am 7 filmulete la care o sa ma uit ori de cate ori vreau sa-l mai vad.
Asta a fost cel mai frumos cadou pe care l-as fi putut primi, acum cand mai sunt numai cateva zile si o sa parasesc Iasi-ul.

Niciun comentariu: