20 iunie 2009

Festivalul ONG-urilor iesene

Dragi ieseni, in cazul in care aceasta frumoasa dupa-amiaza de sambata ati hotarat sa o petreceti in casa, tin sa va anunt ca ati pierdut ceva deosebit: al doilea eveniment organizat in cadrul festivalului Ong-urilor iesene.
Primul eveniment a avut loc ieri si a constat in marsul voluntarilor de la cele 15 organizatii inscrise in acest proiect.
Astazi, incepand cu orele 17:00, in Parcul Copou, a fost amenajata o scena pe care au concertat cei de la Festivo Band, precum si cei de la Tandem.
Cei care au ales sa faca o plimbare in parc au avut parte de muzica de buna calitate, au primit materiale informative de la membrii fundatiilor si organizatiilor prezente acolo, iar copilasii si chiar si cei trecuti de varsta copilariei au avut ocazia de a fi pictati pe fata de catre doi artisti specializati in face painting.
Astfel, in afara de buna dispozitie creata de ziua frumoasa de azi cu un cer senin si soare, plimbarea relaxanta sau statul pe o banca la povesti cu prietenul/prietena, sotul/sotia, jocul si rasetele copilasilor, iesenii s-au relaxat participand si la acest eveniment.
Eu am mers ca voluntar din partea Salvati Copiii Iasi, am impartit cateva materiale promotionale, am avut ocazia de a ma intalni cu ceilalti membrii ai celorlalte organizatii si bineinteles, mi-am facut si eu cateva stelute pe fata. Apoi am ramas la concert si m-am simtit bine ascultand muzica dar in acelasi timp, observand agitatia din parc.
Pot sa concluzionez zicand ca: today was a good day for society!

Niciun comentariu: