30 iunie 2009

Home...at last?

Well, am ajuns acasa...in faimosul Campulung Moldovenesc.
Ma simt oarecum ciudat, de parca nu imi gasesc locul. Sunt si foarte obosita si somnoroasa si...fara idei. Nu stiu ce o sa fac vacanta asta. Adica planuri am, dar...nu sunt atat de entuziasmata de ele pe cat mi-as dori. Hmm...am o mica speranta ca din luna august lucrurile vor reveni la normal. La limita mea de "normal". Zic toate astea pentru ca vreau sa ma mentin pe linia de plutire a optimismului. Doamne fereste sa cad iar in realism pentru ca atunci vara mea nu ar mai fi colorata si vesela, ci gri si obositoare. Si noi nu vrem asa ceva :P
Anyway, ma gandesc ca pana atunci sa-mi notez intr-o agenda tot ceea ce vreau sa fac. Nu de alta dar sa nu uit ceva si apoi, la finalul verii sa vad cat am reusit sa realizez din tot ceea ce mi-am propus. Notat, agenda, idei? Oare sunt metodica? DA! And I'm not ashame to admit it. Asa sunt eu, asa imi place sa fac lucrurile. Intai sa le gandesc, apoi sa mi le notez, sa mi le planuiesc, sa mi le organizez si apoi sa trec la actiune. Stiu ca daca iti faci planuri risti sa nu iti iasa si pierzi mult din farmecul ala: " sa fac ce imi vine prima data in minte, sa risc, sa iau decizii pe moment, sa traiesc clipa" ( eu inteleg altceva despre acest "traieste clipa" si o sa vorbesc despre asta in alt articol ). Uneori mai fac si asa, dar in principiu imi place sa ma gandesc de 100 de ori inainte de a face ceva. O stiti pe Monica din serialul Friends? Well, ma cam aseman cu ea. Destul de mult as putea zice, mai ales cand vine vorba de astfel de detalii :D
Uff...daca as stii ca a doua jumatate a vacantei de vara ar fi asa cum imi doresc eu, zilele din prima parte nu mi s-ar mai parea atat de monotone si de anoste.
So, sunt acasa, sunt oficial in vacanta de vara, nu sunt prea bucuroasa momentan din cauza unui "obstacol" ce mi-a aparut in cale, insa sper sa-l depasesc si sa vina si pentru mine zilele senine cele mult asteptate.

Niciun comentariu: