20 aprilie 2009

Cum as putea sa te cuceresc...?


Iata intrebarea care ma macina de ceva timp incoace...Cum as putea sa te fac sa vezi in mine ceva mai mult decat o simpla cunostinta, o amica?...

De ce imi doresc asta? Pentru ca tu esti altfel. Esti atat de deosebit si de diferit fata de toti ceilalti, incat stau si ma intreb cum de nu am reusit sa observ asta inca de prima data cand te-am intalnit. Trebuie sa recunosc ca esti tare misterios...Esti primul baiat fata de care intampin dificultati in sensul ca nu reusesc sa imi dau seama ce ganduri si ce intentii ai ( poker face ). Ai reusit sa-mi atragi atentia in cel mai neobisnuit mod posibil: nu ai facut nimic deosebit, ci ai fost pur si simplu TU insuti. Nu mai vrea sa dau alte detalii despre tine, doar te cunosti. Lucru de care as vrea sa am si eu parte...insa cum? Cum sa fac sa iti ajung la inima? Vezi tu, viata nu e ca in filme...mai ales filmele alea de care am vorbit noi...e un pic mai complicat.

Se zice ca e suficienta o scanteie care sa aprinda focul, eu stiu sigur ca noi am avut parte de asa ceva, insa ma tem ca am gresit cu ceva si am stins-o...oare ce? Numai tu ai raspunsul.

Si cu toate acestea, nu vreau sa renunt. Recunosc, e prima data in viata cand simt ca trebuie sa lupt in continuare. Nu stiu de ce, nu stiu cum, nu stiu ce va fi...eu sunt sigura ca merita! Si vreau sa cred ca o sa fie bine!

Cei din jurul meu imi spun ca "mare tantalau mai e baiatul acela ca nu a deschis ochii". Prin asta vreau sa intelegi urmatoarele lucruri: ca iti mai cer o sansa. Da-mi sansa de a iti arata si alte laturi ale mele pe care nu ai apucat sa le vezi pana acum. Nu te rezuma doar la ce a fost la o singura intalnire si atat. Nu are rost sa mentionez eu cate calitati am si ce pot eu sa fac...descopera-le tu...crede-ma ca nu o sa regreti.

Si pentru ca imi e foarte greu sa transpun in cuvinte tot ceea ce simt, in ciuda faptului ca am vrut sa fac si eu ceva diferit si deosebit cu care sa iti atrag atentia, o sa fiu directa: ai vrea sa trecem de stadiul: " salut, ce mai faci?" Nadajduiesc la un raspuns pozitiv...in fond si la urma urmei ce ai de pierdut?

2 comentarii:

N!CO spunea...

cel putin anunta-l pe respectiv sa citeasca postul! era o gluma! imi place blogul tau!

Anca Unica spunea...

multumesc :) cat despre a-l anunta si pe el sa citeasca...work in progress ;)