16 aprilie 2009

Revenire...

Am revenit...dupa o mult prea lunga pauza...Recunosc, atata timp cat sunt in Iasi, parca nu reusesc sa imi gasesc clipe in care sa scriu, desi, slava Domnului, subiecte am fara numar, fara numar...
In ultima perioada am avut parte de atat de multe lucruri: am vazut, am auzit, am patit atatea...deci as fi putut sa scriu despre atat de multe lucruri, insa am in continuare probleme de management al timpului si uite asa raman mereu in urma...
Acum sunt din nou acasa. Desi viata are jocul ei ( cei de la Cuza ne ofera doar 3 zile libere cu ocazia sarbatorilor pascale, spre deosebire de alte univesitati care ofera cel putin o saptamana de vacanta ), eu am regulile mele ( studentii au plecat acasa mai devreme si se vor intoarce mai tarziu decat trebuie). Asa ca in loc de 3 zile libere eu am decis sa imi iau liber o saptamana si jumatate.
Imi doresc ca in aceasta scurta vacanta sa ma odihnesc, insa fara sa dau iar in leneveala. Imi mai doresc sa reusesc sa imi revin din starea care m-a tot incercat in ultima vreme ( prietenii stiu la ce ma refer ) si sa invat sa "deal with it". Poate ca o sa scriu si despre asta la un moment dat, dar mai vedem...Imi propun sa ating toate subiectele despre care am dorit sa scriu pe blog si nu am reusit...In concluzie treaba am, numai chef sa fie!
Insa pentru ca sunt o perfectionista si nu imi place sa fac lucrurile superficial, o sa incep totul stept by step...
Sentimentele care ma incearca in momentul de fata, trairile mele sufletesti imi ofera multe idei pentru a scrie, dar eu vreau sa fac totul "ca la carte", vreau sa fie "my way", macar aici, pe blog, pentru ca realitatea e alta...

Niciun comentariu: