20 martie 2010

Another Cinema Day



Yupiii!!! Azi iar am mers la cinematograf. De data aceasta am fost insotita de Louise si am vizionat Alvin and the chipmuncks 2. Nu am vazut prima parte a filmului, insa am de gand sa fac rost de ea. Ce sa zic, filmul a fost dragut, nu e chiar printre favoritele mele, insa Theodore mi s-a parut atat de dulce si de simpatic, incat pentru el l- as mai urmari o data. De data aceasta am fost in alta sala, mai mica si la film au venit vreo 8 copilasi. Erau asa de scumpi cand chicoteau si radeau pe acolo, ti-era mai mare dragul sa-i auzi. Pentru asta, chiar a meritat ca astazi sa merg la film. Recunosc ca a cam inceput sa-mi placa sa vad filme la cinematograf. Ma simt altfel, parca si atentia imi este captata mai usor. Motiv pentru care urmaresc mereu ce filme noi apar, iar in momentul in care vad unul care imi place, incerc sa ajung repede, repede la Cinemacity.
Aseara am fost prin vecini ( in C12 ) si am vazut un alt film: "Call of the wild". Mi s-a parut interesant, insa eu vreau sa citesc cartea care cu siguranta va fi mai frumoasa decat filmul.
Am hotarat ca de fiecare data cand am parte de ceva special sa notez totul aici pe blog pentru ca in vremurile grele sa imi amintesc de momentele bune. Mi-am mai dat seama ca avem o libertate atat de mare si ca putem face atat de multe lucruri, insa totul depinde de noi. Daca reusim sa biruim dusmanul nostru cel mai mare si anume: gandul, o sa avem parte numai de minuni. Dar ca de obicei, apar scuze gen lene, ca e greu, pesimism. Multe avem de invatat, insa trebuie sa avem grija sa nu ramanem restanti. Ma refer la faptul ca anumite lucruri trebuie invatate la timpul lor si nu mai tarziu. In fond si la urma urmei, viata e scurta si nu o putem petrece numai in greseli.
Afara e frumos, soare, cer senin, caldut. Vine primavara si o data cu ea, un amalgam de sentimente. Ne asteapta o multime de momente frumoase in viitor, momente grele de asemenea. Esential e sa invatam sa traim ziua de azi frumos si curat, sa lucram cat mai mult la persoana noastra pentru a reusi sa ne bucuram cu adevarat de ceea ce primi, iar greutatile sa fie ca o provocare si nu ca un mod de a ne plange de mila ( chiar daca o vom face oricum ).
Fiti veseli si realisti. Viata are si bune si mai putin bune, dar daca invatam sa trecem frumos prin viata avem numai de castigat! :) :) :)

Niciun comentariu: