19 martie 2010

Target duhovnicesc: caut tanar crispat de viata si alergic la credinta

Smecher titlu, nu?:> Aceasta a fost tema conferintei organizata de catre cei de la ASCOR. Imi doream atat de mult sa particip la o astfel de conferinta, insa ca de obicei, ori trebuia sa fac altceva, ori trebuia sa fiu in alta parte, ori..., ori..., ori...
Aseara nu am mai avut insa nici o scuza ( bine, daca vroiam puteam gasi :P ) asa ca am mers. Eram sigura ca nu o sa regret, doar ca aveam sentimentul ala de neliniste cum ca e ceva nou, ce nu am mai experimentat si na... am eu o problema cu astfel de situatii.
Asa cum ma asteptam, a fost super, super, SUPER! Recomand tuturor sa participe la astfel de conferinte la care mergi prost si te intorci luminat si plin de buna- dispozitie. Cel putin, in cazul meu asa a fost. In primul rand am cunoscut ( e mult spus cunoscut, am vazut ) multi tineri interesati de credinta. M-am bucurat nespus de mult sa vad ca inca mai exista printre noi tineri care sunt cu gandul la Dumnezeu si nu Il exclud din viata lor. Parintele care a vorbit, Protosinghelul Ignatie Trif, ne-a tinut un discurs general, iar in a doua parte a conferintei a raspuns la intrebarile celor din sala. Acest parinte este si asistent la Facultatea de Teologie din Alba Iulia si a vorbit atat de frumos, incat a fost o adevarata placere sa-l asculti. A mai facut si glume, dar a surprins foarte serios si convingator anumite probleme.
Ce regret acum e faptul ca pana acum, desi am avut atatea ocazii, nu am profitat de ele. Marti e ultima conferinta. Invitata este Maica Siluana. I-am citit cartile, vorbeste frumos. O sa vad ce parere imi formez si in realitate. Abia astept. Pentru asta, chiar merita sa lipsesc de la cursul de probatiune care ma plictiseste oricum.
Recomand din tot sufletul participarea la astfel de conferinte. Intalnesti oameni noi, pareri noi, experiente deosebite... iesi de acolo castigat din absolut toate punctele de vedere si zero pierderi. Ce oferta avantajoasa, nu?:P
Tot ieri a fost si faimosul Bal Mascat la care nu am participat in nici un an. Pana ieri am regretat asta, dar tinand cont ca ce am facut in schimb a fost mult mai folositor pentru mine a facut ca toate regretele sa dispara. Am observat, in schimb, ce urat se aude de la distanta tot acel zgomot de muzica data la maxim, acompaniat de urlete, tipete si alte cele...
Poate m-am schimbat eu ( m-am babacit, ca si eu la vremea mea am mers prin cluburi ), poate s-au schimbat vremurile... Esential, cred eu, este sa incercam sa ne cunoastem cu adevarat, iar acolo unde identificam erori in sistemul nostru sa facem bine sa le corectam. Si uite asa, vom deveni mai buni, mai fericiti, mai linistiti si mai impacati cu noi insine.
Daca va gasiti printre tinerii crispati de viata si alergici la credinta, recomandarea mea ar fi sa "gustati" un pic din acest amar ca sa vedeti cat de dulce e. De fapt, fiecare lucru bun din viata noastra are un invelis rau, doar ca suntem noi prea orbi ca sa ne dam seama de asta si prea lasi ca sa descoperim comorile ascunse ale vietii. Acum sa fim seriosi, pana si in filme si in povesti se arata ca pana la a ajunge la marea comoara ai de intampinat multe dificultati, de sarit multe hopuri si de purtat multe lupte cu "the evil".
I'm happy ( desi nu am motive suficient de bune care sa ma convinga de asta ) :) :) :)

Niciun comentariu: