27 martie 2010

Shopping day

O minunata zi de sambata! Aveam de gand sa ma trezesc devreme, dar pentru ca m-am culcat relativ tarziu aseara si pentru ca somnul de sambata dimineata, dupa o saptamana incarcata, e cel mai dulce, am zis sa profit. M-am dat jos din pat pe la vreo 10. Aseara adormisem cu ideea ca astazi voi merge la cumparaturi, dar nu stiam cand si unde anume. Astazi am hotarat: Carrefour si Kaufland. Desi mi-era cam lene, am zis sa nu mai pierd vremea si sa ies. Pe la 12 eram deja in Carrefour. Am mers singura si a fost tare bine pentru ca m-am plimbat pe unde am vrut, am stat cat am dorit, fara sa fiu presata de cineva care nu are rabdare sa stea dupa mine. M-am simti tare bine la magazine, mi s-a facut pofta, daca pot sa ma exprim asa, sa cumpar cate si mai cate si sa ma apuc sa gatesc, sa pregatesc ceva special pentru cei dragi mie. M-am simti deodata ca o gospodina care trebuie sa faca multe cumparaturi pentru familia ei si tare mi-a mai placut. Adevarul e ca nu sunt o impatimita dupa caumparaturi, dar uneori e chiar relaxant sa mergi la plimbare pri magazine, sa vezi ce a mai aparut, cat mai costa lucrurile. Am mai observat ca foarte multa lume are tendinta de a se uita in cosul celuilalt sa vada ce a cumparat si mi s-a parut comic. La fel de amuzanta mi s-a aprut situatia in care tatal si fiul, trimisi la cumparaturi de nevasta, respeciv mama, cautau esenta de migdale. Cand am trecut pe langa ei, l-am auzit pe baiat zicand: "Esenta de migdale... ai auzit de asa ceva?" si am ras in sinea mea.
Am reusit si astazi sa merg in locurile in care mi-am propus, a fost una din acele zile in care nu am avut mult de asteptat in statie un mijloc de transport si am reusit sa prind legaturile de care aveam nevoie.
Acum ma simt bine. Am petrecut o zi de sambata pe placul meu. Bineinteles ca eu vreau mai mult si mai mult sa fac dar... e bine si atat cat am realizat. Slava Domnului!
Ma bucur din plin de aceste zile, am invatat multe lucruri si simt in sufletul meu acea bucurie sau mai bine spus, acea liniste, acea impacare cu mine insami. Sunt zile dupa care uneori am impresia ca o sa tanjesc...de aceea vreau sa ma bucur din plin de ele!
Suntem la jumatatea weekendului, profitati din plin de ziua de maine si bucurati-va de viata, de zilele ce le aveam de trait, de tot! :) :) :)

Niciun comentariu: