26 martie 2010

Plimbareli de primavara

Ieri si astazi m-am cam bucurat de vremea de afara, in sensul ca am avut mult de mers prin oras si intotdeauna o plimbare este mai placuta pe o astfel de vreme.
Asadar, ieri a fost o reala bucurie pentru mine sa merg fara graba pana la biblioteca si inapoi, sa cobor si sa urc lejer Copoul, sa observ multitudinea studentilor implicati in diferite activitati ( mult spus, dar... ). Astazi, dupa "ore", am fost la shopping si mi-am cumparat papucei de primavara. In acelasi timp am strabatut o bucata buna din Iasi pe jos, am mers la cateva magazine, am ajuns si la biblioteca ( da, din nou! ) si la cantina. O fi de la vreme sau de la altceva, dar ma simt bine stiind ca am apucat sa fac o multime de lucruri.
Acum sunt taaare obosita, dar e o oboseala placuta, una care nu te apasa, ci te multumeste pentru faptul ca nu ai pierdut zilele de-aiurea.
Sa speram ca in viitor va fi la fel. Cine stie sa-si organizeze timpul si se misca repede, are numai de castigat! Parerea mea :) :) :)
Momentan ma bucur de o seara placuta si linistita de vineri, treaba la laptop e aproape gata, imi pregatesc patutul, ma pregatesc si pe mine pentru nani si... bagam ori un film ori cateva pagini citite dintr-o carte buna!
Un sfarsit de saptamana luminos tuturor! :)

Niciun comentariu: