28 februarie 2009

Cel mai frumos mesaj primit de ziua mea

"Pentru ca numai o persoana ambitioasa, perseverenta, sincera, altruista, cu simtul umorului, cu un suflet curat...o persoana care stie sa se bucure si de lucrurile marunte, sa vada doar partea frumoasa a lucrurilor, a oamenilor, a vietii in general...o persoana a carei suflet zambeste la auzul vocii lui Cristi ( stim noi care ;) ), a melodiilor de la Voltaj, Taxi si Proconsul dar si a ritmului house...NUMAI O PERSOANA CA TINE POATE AVEA REZULTATE MAXIME IN TOT CE FACE!!!
Sa fii iubita de toti, iar tu sa iubesti numai pe cine merita!!!

2 comentarii:

Cristina spunea...

ma bucur ca ti a placut...ca am reusit sa exprim in cuvinte o mica parte a ta, asa cum te stiu eu!!! pupici dulci

Cristina spunea...

ma bucur ca ti a placut...ca am reusit sa exprim in cuvinte o mica parte a ta, asa cum te stiu eu!!! pupici dulci