21 decembrie 2009

Poezia mea preferata :)

Poza este facuta chiar la lacul care l-a inspirat pe Eminescu sa scrie aceasta poezie. In ziua cand am fost acolo, ploua foarte tare, drumul era plin de noroi, eu eram incaltata cu sandale, dar cu toate acestea a meritat sa fac acest drum pentru ca privelistea descoperita este superba! E un loc de vis pentru indragostiti, pentru o plimbare de duminica dupa-amiaza sau pentru o escapada romantica. Nadajduiesc sa mai ajung o data in acest loc de vis si poate sa ma bucur un pic mai mult de cinci minute de aceasta minune a naturii.

Lacul codrilor albastru
Nuferi galbeni il incarca;

Tresarind in cercuri albe

El cutremura o barca.

Si eu trec de-a lung de maluri,

Parc-ascult si parc-astept

Ea din trestii sa rasara

Si sa-mi cada lin pe piept;

Sa sarim in luntrea mica

Inganati de glas de ape,

Si sa scap din mana carma,

Si lopetile sa-mi scape.


Sa plutim cuprinsi de farmec

Sub lumina blandei lune
Vantu-n trestii lin fosneasca,

Unduioasa apa sune!


Dar nu vine... Singuratic

In zadar suspin si sufar
Langa lacul cel albastru

Incarcat cu flori de nufar.

Niciun comentariu: