17 decembrie 2009

Gata! Am revenit...

Cu siguranta ca nu mi s-a dus dorul in general si nici nu mi s-a simtit lipsa aici pe blog, tinand cont ca nu stiu foarte multe persoane de existenta lui, insa nu conteaza. Important e ca de azi ma pun pe treaba si voi incerca sa postez cat mai des articole frumoase de care sa ma bucur si eu, dar si cei care imi viziteaza ocazional coltisorul meu de creatie :P Nu va entuziasmati, bucuria n-o sa tina mult pentru ca am putin timp la dispozitie si foarte multe de recuperat, insa in masura in care voi putea, imi voi onora promisiunile facute...
Am multe de zis, multe s-au intamplat ( bune/rele), multe am facut, multe am pierdut, despre toate vreau sa amintesc macar un pic ca sa nu ramana niste simple evenimente care au venit, s-au petrecut, s-au terminat si le-am uitat, viata urmandu-si cursul ei firesc.
Ca sa fiu sincera...nici nu stiu de unde sa incep. Mai demult aveam bunul obicei ca in fiecare zi sa-mi notez cele mai importante lucruri care s-au petrecut... in ultima vreme nu am mai facut asta si imi vine greu acum sa-mi amintesc cu exactitate ce s-a intamplat de la inceputul anului universitar si pana acum. Este vorba, totusi, de 3 luni. Dar cu un mic efort o sa rezolvam si acest obstacol.
Asa ca iata ce propun: fiti cu ochi in patru! Nici nu stiti cate am pregatit pentru blogul acesta. Idei sunt, trebuie doar usor slefuite si vor fi numai bune de "scos in lume".
Nu va mai amagesc, nu va mai aman dand vina pe timp, de acum inainte tineti aproape si...luati aminte :P

Un comentariu:

cristina spunea...

bine ai revenit...abia astept sa vad ce ai pregatit! imbratisari calde