21 decembrie 2009

Va prezint...

... biroul meu. Surprinzator sau nu, mi l-am dorit inca de cand aveam vreo 12 ani si l-am primit la 21. Copiii din ziua de azi au parte de tot ceea ce isi doresc ( in cazul in care parintii isi pot permite sa le ofere aceste lucruri ). Marea majoritate a copiilor din generatia mea, insa, nu au avut norocul acesta. Cu toate acestea, lipsa unor conditii propice studiului nu m-a impiedicat sa ma ocup serios de scoala. Asa ca mai bine mai tarziu decat niciodata. Iata-ma deci la micul meu birou, in micul meu coltisor de studiu. Ce-i drept, nu ma gasiti prea des acolo, asta pentru ca eu stau mai mult in Iasi, iar locul lui e acasa. Dar in vacante sau in weekenduri ma mai joc "de-a biroul" si-mi petrec timpul ca o adevarata profesionista care are un birou bine organizat, ceea ce ii permite sa se ocupe linistita de toate proiectele pe care le are de predat. In poza de mai sus biroul meu e cam gol pentru ca toate lucrurile erau impachetate in geanta care urma sa ma insoteasca la Iasi la inceputul anului universitar. Eu cred, insa, ca e dragut.
Voi ce parere aveti? Ma reprezinta? Ma vedeti stand la birou 8 ore pe zi ocupandu-ma de diferite hartii si dosare? ;))

Niciun comentariu: