20 decembrie 2009

A venit iarna si la mine pe blog!!!

Pentru cine nu stie, m-am nascut intr-o frumoasa ( si geroasa ) zi de iarna, chiar pe la jumatatea iernii din punct de vedere calendaristic as putea zice, prin urmare ador iarna. Ador zilele in care e foarte frig si ninge cu fulgi mari si pufosi, iar eu stau in casa la caldurica, relaxandu-ma cu o cana de ceai sau ciocolata calda si cu o carte buna, imbracata cat mai comod si, daca se poate, fara sa am ceva important de facut.
Natura mi-a facut deja cadoul pentru Craciun, mi-a daruit zapada din abundenta, asa ca sa ma satur. Pe desktop la mine ninge deja de cateva zile, ma relaxeaza foarte mult sa privesc dansul fulgilor de nea. Acum, mai nou, multumita scumpilor mei prieteni, cris si robert, ninge si pe blog! Sunt foarte incantata de acest aspect, ma bucur mult de tot. Sunt ca un copilas care a primit cadoul pe care si-l dorea foarte mult.
Vreau sa va multumesc oficial pe aceasta cale pentru ca ati contribuit la infrumusetarea micului meu coltisor de creatie >:D<
Deci: multumeeesc ;;)

Un comentariu:

Robert spunea...

cu placere si oricand o sa ai nevoie de ajutor poti apela la noi. Sarbatori fericite alaturi de familie si prieteni! >:D<