30 august 2009

A new obsession



L-am descoperit anul trecut, prin august daca mai tin eu bine minte. Nu imi amintesc exact cand l-am vazut prima data si ce anume m-a atras la el, insa a reusit sa-si faca loc in viata mea. Ca toate lucrurile bune, de altfel, a aparut fara sa imi dau seama si nu a solicitat vreun efort din partea mea. A venit de la sine, ca cel mai natural gest. Este vorba de serialul "Grey's Anatomy". Vara trecuta, pana a pleca la mare, stateam pana pe la vreo 3 dimineata la televizor, chinuindu-ma sa nu adorm pentru a-l urmari. Anul asta, TVR 1 difuzeaza in continuare seriile 3 si 4 si e imposibil sa le pierd.
Nu vreau sa divulg povestea lui, mai ales ca nici nu am vazut toate episoadele. Trebuie sa fac rost de toate seriile ca sa pot vedea si eu serialul asta cap-coada, nu pe sarite cum fac acum, si sa-l inteleg mai bine. Vreau totusi sa mentionez ca urmarindu-i pe medici cum incearca sa salveze vietile oamenilor, mi-am dat seama ca ar fi trebuit sa incerc sa dau la medicina. Proabil o sa vi se para o prostie ca un serial m-a facut sa-mi dau seama de asta, dar asa este. Intotdeauna mi-au placut biologia si chimia si eram si buna la aceste obiecte. Nu stiu cum de nu m-am gandit macar sa incerc. Nu mi-a trecut prin cap sa trec si medicina pe lista mea. Am trecut alte domenii, insa de medicina m-am temut si nu stiu de ce. Sunt multi ani de invatat si e greu. Mie imi place sa invat. Esti responsabil de vietile oamenilor. Sunt perfect constienta de asta, as fi reusit sa ma descurc. Pentru ca nu am fost incurajata, nu am indraznit. De asta ni s-a spus sa ne gandim foarte bine cand ne pregatim pentru admiterea la facultate. Nu regret ceea ce fac acum, insa sunt curioasa cum ar fi fost daca...
Daca ar fi dupa mine, as mai face cateva facultati: medicina, geografia si jurnalismul. Dar nu am eu atata timp la dispozitie incat sa-mi fac pe plac.
O veste buna e faptul ca anul asta voi studia medicina sociala. E o disciplina optionala pe care o voi alege cu siguranta. Asa ca, tot voi avea un minimum de cunostine medicale.
Cred ca mi-ar fi placut sa devin medic. Stiu, stiu ca e foarte greu, dar trebuie sa fie extraordinar sa ai cunostintele necesare pentru a vindeca pe cineva. Mi-ar fi placut sa fiu alaturi de pacienti, sa-i tratez, sa le dau speranta. Cred ca m-as fi descurcat perfect si m-as fi potrivit de minune.
Asta este, alegerile au fost facute si trebuie sa continuam pe drumul pe care l-am ales. Am, in schimb, serialul meu care o sa-mi satisfaca placerea de-ai urmari pe medici in actiune.
Ce mi-a mai placut la acest serial a fost sa vad ca, desi sunt foarte ocupati cu urgentele medicale, au o viata personala. Au prieteni care sunt alaturi la vreun necaz, se indragostesc si isi intemeiaza familii. Dar in acelasi timp isi fac si o cariera stralucita. Nu e usor, insa se merita.
Gata, ma intorc la serialul meu. Am facut rost de sezoanele 2 si 3 si vreau sa vad un nou episod si o noua rezolvare a unui mister medical :)

Niciun comentariu: