31 august 2009

Ultima zi de vara

Astazi, 31 august, este din punct de vedere calendaristic ultima zi de vara. A mai trecut o vara din viata mea si ma pregatesc pentru iubita mea toamna.
Nu am reusit sa fac tot ce mi-am propus, insa asta s-a intamplat din motive obiective ( deci nu's eu de vina :D ). Am vazut totusi o bucata de tara, am petrecut mai mult timp cu bunicii si locuinta mea a primit un nou look. Desigur, mai este inca de munca, dar in linii mari e cam gata.
Regret ca nu am fost la mare anul asta, regret ca nu am facut poze in natura, insa nu regret ca lucrurile s-au petrecut asa. Asta a fost sa fie si cu siguranta e mult mai bine.
E adevarat ca nu o sa mai avem zile calduroase, ca o sa trebuiasca sa scoatem din dulap hainute un pic mai groase, ca o sa avem parte de zile ploioase si ca...s-a terminat vacanta! Dar nu-i nimic, orice sfarsit este un nou inceput, asa ca sa profitam de el din plin. Daca nu am apucat sa fac vara tot ce mi-am dorit, mai primesc o sansa de la toamna.
O sa-mi fie dor de verdeata ierbii, de galbenul stralucitor al soarelui, de albastrul curat al cerului, de mirosul proaspat al aerului si de intreg peisajul de vara al naturii, insa stiu ca o sa-l revad la anul.
Deocamdata iti spun la revedere scumpa Vara, iti multumesc ca mi-ai inseninat vacanta, insa te rog sa-i faci acum loc surorii tale Toamna si s-o lasi sa ma surprinda si ea cum de atatia ani incoace o face.

Niciun comentariu: