27 februarie 2010

Cinema Day


In sfarsiiit am mers azi la cinematograf. Mi-am dorit atat de mult sa merg, incat dorinta mi s-a indeplinit in cele din urma. Trebuie sa recunosc ca nu ma asteptam, chiar daca aceasta iesire era planuita. Ultima data cand am fost la cinematograf a fost in clasa a patra. Am vazut atunci doua filme: "Titanic" si inca unul, cred ca era "Ants" dar nu bag mana in foc ca am dreptate :D Asta se intampla cand la mine in oras mai exista cinematograf, ca apoi l-au desfiintat si mi-a parut atat de rau... Pana la liceu stiam ca nu am nici o sansa sa mai merg la cinema, nu aveam unde. Ei, dar am ajuns in Iasi. Aici aveam nu unul, ci trei cinematografe. Iata ca pana in anul 3 nu am ajuns nici macar la unul desi mi-am rugat in nenumarate randuri o multime de cunostinte sa mergem la un film. Raspunsul pe care il primeam era: "Da, o sa mergem" dar timpul trecea si la cinematograf nu mai ajungeam...
Astazi, sambata, 27 februarie, impreuna cu prietena mea care mi-a fost alaturi inca din clasa a XII-a am reusit sa mergem la Cinema City in Iulius Mall la un film foarte dragut. Mi-a placut mult de tot, asa ca o sa incerc sa fac rost de el ca sa il revad. Se numeste Valentine's Day si din distributie fac parte o multime de actori celebri. Daca sunteti curiosi, cautati trailerul sau detalii despre film :P
Cand am intrat in cinematograf aveam niste emotii, de parca m-as fi dus cine stie unde. Dar filmul a meritat toti banii. In sala era curat, scaune confortabile, film dragut, companie placuta. Cred ca nu mi-as fi putut imagina o sambata mai frumoasa. Ce poate fi mai bine decat sa mergi la film cu prietena ta, sa petreceti timpul impreuna si sa va simtiti bine? Asta da distractie si abia astept sa repetam experienta. Oricum, pana una alta, daca o sa mai am chef de un film la cinema, o sa merg si singura. Si asta pentru ca acum stiu exact unde, cum sa ajung si ce sa fac ;)
Stiam eu ca in cele din urma, dorintele se indeplinesc, chiar daca in cazul meu totul se intampla de 3 ori mai greu :D

Niciun comentariu: