14 februarie 2010

Surprize, surprize...


Daca imi aduc eu bine aminte ( si imi aduc, nu pentru ca am o memorie excelenta ci pentru ca am verificat ), anul trecut pe vremea asta m-am urcat in trenul care avea sa ma duca spre Iasi si spre inceputul unui nou semestru la Cuza. Am vorbit despre intreaga mea aventura si despre planurile mele de atunci.
La exact un an de la acea data sunt cu totul alta. Nu in totalitate exact asa cum vreau sa fiu dar lucram in continuare la asta :D Anul acesta, pe 14 februarie se termina oficial prima saptamana de vacanta. Eu mai am una in plus pentru ca nu am restante si nici nu ma duc la vreo marire. Deci inca o saptamana de stat acasa, in camera mea ( oarecum ), in patutul meu, in liniste, la caldurica... ieeei \:D/
De anul trecut pana anul asta, dupa cum ziceam, mi-am schimbat anumite idei. Nu dau detalii despre toate, dar o sa amintesc despre faimoasa zi a indragostitilor. Anul trecut gandeam ceva de genul: "este, nu este, pentru mine tot aia e, ca oricum nu am cu cine sa o sarbatoresc". Anul acesta, pentru mine chiar nu exista Valentine's Day. Chiar daca as avea cu cine sa o petrec, nu as face-o in modul ala comerical "hai sa iti cumpar ceva, tu mie la fel, stam un pic impreuna si ne sarbatorim iubirea". Nu. Nu sunt de acord cu asa ceva. Daca eu vreau sa-mi sarbatoresc iubirea pe 6 mai? Nu pot sau ce? Aaa... n-as mai fi in trend cu lumea, asta da pierdere ;)
In fine, ce vroiam sa zic e ca in orice zi iubirea trebuie sarbatorita. Nu trebuie facut mare tam- tam pe 14 februarie iar in rest sa o lasam mai lejer. Vorbim aici despre iubire, nu despre ceva ce vine o data la 100 de ani, prin urmare fa intr-o zi ce n-ai facut in celelalte. Iubirea e ceva atat de unic, atat de special, atat de pretios incat zilnic, ZILNIC trebuie sa o apreciem. Simpla prezenta a persoanei de care suntem indragostiti in viata noastra e cel mai pretios cadou. Pentru ce trebuie sa mai cumperi sau sa primesti altceva? Asa ii arati ca o iubesti mai mult? Un ceas cumparat, o cutie de bomboane, un buchet de flori mai scump... atat valoreaza iubirea ta? N-as crede... Pentru mine cele mai frumoase cadouri ar fi timpul petrecut impreuna ( pur si simplu mergem in parc stam pe o banca si vorbim; contemplam natura; radem; aruncam cu pietre in apa; etc, etc, etc. Nu e asta suficient? Nu e timpul valoros? Faptul ca mi-l petrec cu tine nu arata cat de mult te iubesc si ca mi-l sacrific pentru a fi cu tine?) Daca iti iau ceva, ai sa-l pui undeva in dulap la prafuit, pe cand timpul petrecut alaturi de tine se va transforma in amintirea ce te va urmari toata viata. Vezi cat de productivi putem fi?
Daca vreau sa iti cumpar ceva, pot sa o fac si pe 4 decembrie si pe 5 iulie... pur si simplu... nu pentru ca trebuie, ci pentru ca vreau.
E vina noastra ca lasam lucrurile bune sa fie atacate de cele rele. Daca am ajuns sa comercializam iubirea, cel mai pur sentiment... e clar pentru mine ca am luat-o rau de tot la vale. Am mai auzit cateva voci cum ca ar fi anti- valentini, dar... sunt prea putini, glasul lor nu e ascultat... tot majoritatea castiga, ca doar e democratie :|
Am fost placut surprinsa de 3 persoane care au tinut sa imi zica faptul ca astazi se poate sarbatori si iubirea dintre prieteni. Asa ca mi-au scris trei cuvintele acolo care sa exprime acest lucru si... de la surioara mea... am primit imaginea de mai sus. Nu-i asa ca e draguta? ;;)
Ziua de astazi este intr-adevar foarte speciala, dar nu pentru ca se sarbatoreste nu stiu ce sfant american ( care nu are treaba cu noi!!! ), ci pentru ca este ziua lasatului de sec. Incepand de maine, intram in Postul Mare. Un bun prilej de a ne face o analiza si a vedea cum stau lucrurile cu noi. Daca vom gasi ( si vom gasi cu siguranta ) urme ale bolilor ( pacatele ) sa mergem la doctor ( la biserica, la preot ) sa ne spovedim, sa incercam sa fim mai buni, sa ne rugam mai des, sa fim mai milosi, mai blanzi, sa fim oameni asa cum ne-a lasat Dumnezeu, pentru ca la intampinarea marii sarbatori a Invierii sa putem pasi curati, luminosi si impacati ( cu noi insine si cu toata lumea ). Post usor si multe bucurii duhovnicesti :)
P.S. Daca ne-am concentra in aceasta perioada asupra laturii noastre spirituale mai mult, sunt sigura ca vom descoperi lucruri marete pe care nu vom mai dori sa le parasim niciodata :)

Un comentariu:

Cristina spunea...

desi intr-un con de umbra momentan...asta nu inseamna ca am renuntat sa am grija de cei dragi sufletului meu,nu inseamna ca nu-mi mai pasa. tu imi este foarte draga si consider ca, in acest caz, cuvintele sunt de prisos pentru ca amandoua stim foarte bine ceea ce trebuie sa stim....iar daca aveam oarecare "minusuri", avem si intuitie si fapte concrete care sustin afirmatia mea:) take care my little sister. ma bucur enorm ca ti-a placut. stiam ca asa va fi si ma bucur ca nu sunt singura care ti-a aratat ca esti deosebita, importanta, iubita:) poop male si multe imbratisari calde de la......mine:)