7 februarie 2010

La multi ani Unica's blog!


Cu o saptamana mai tarziu decat trebuia daaar... La multi ani blogului meu!!! A facut un anisor mititelul, trebuie sa-i taiem motul ;))
Nu imi vine sa cred ca a trecut un an de la prima mea postare si mai ales nu imi vine sa cred ca nu l-am abandonat intre timp ( prea tare ).
Ma bucur ca am reusit sa fac si eu un an vechime in lumea bloggerilor si desi nu sunt prea cunoscuta ( nici nu prea vreau asta ) imi doresc sa imi continui activitatea. O sa incerc sa aduc nu neaparat lucruri interesante, ci lucruri importante, lucruri simple, lucruri frumoase, lucruri din care avem ce invata. Acest blog reprezinta o parte a mea, o bucatica din mine, dar cei interesati sa ma cunoasca... sa nu creada niciodata ca tot ce apare scris aici este numai despre mine :)) This is my mystery :P
Se pare ca luna februarie e plina de evenimente importante pentru mine si sper ca blogul meu sa se numere printre ele si mai mult decat acum.
Inca o data La multi ani si... la cat mai multe articole frumoase!!! :) :) :)

Un comentariu:

Cristina spunea...

la cat mai multe postari interesante ca si pana acum:)