14 februarie 2010

Desperate housewives


Dupa ce am terminat de vazut Friends ( pentru a sasea oara, yep ) am simti oarecum lipsa unui alt serial care sa ma tina in priza. Am descoperit Grey's Anatomy, dar pana am reusit sa fac rost de sezoane ( si inca nu le am pe toate ) mi-am pierdut din entuziasmul de a urmari un serial. Colega mea de camera, a descoperit un site cu seriale coreene, taiwaneze si restul tacamului si sunt foarte dragute ( comedii romantice cum imi plac mie ) dar parca nu ma tragea inima sa ma aventurez in asa ceva. Cel putin, nu inca. Poate in vacanta daca voi avea timp si mai ales cum...
In vacanta de Craciun am zis ca trebuie neaparat sa gasesc alt serial care sa imi placa. Singurul pe care l-am gasit cat de cat pe gustul meu a fost Neveste Disperate. Vazusem cateva secvente pe la tv si cum nu reusisem sa ma uit atunci am zis sa incerc. Iata ca ieri am terminat de vazut ultimul episod aparut din sezonul 6. Pe 22 februarie o sa apara urmatorul episod, dar pana atunci, sunt la zi cu serialul asta.
Imi place foarte mult cum incepe si cum se termina fiecare episod. Arata straduta pe care are loc toata actiunea si pe fiecare personaj cu ce se ocupa. La final, este aratata aceeasi straduta, cu aceleasi personaje doar ca de aceasta data le arata spre seara, cu grijile, gandurile, planurile lor. Imi place ideea unui cartier dragut, cu case frumoase, care sa aiba curti mari, neveste ocupandu-se de curatenie, cumparaturi, gradinarit, pregatirea mancarii, grija pentru copii. Vecinii se cunosc toti intre ei, se saluta, se ajuta, petrec timp impreuna legand prietenii de durata. Este arata la inceput o comunitate ideala. Desigur ca pe urma apar tot felul de intrigi, dar... fara astea n-ar mai fi avut atata succes serialul.
La inceput mi-a placut de Susan. Aveam in comun credinta intr-un sfarsit "pana la adanci batraneti". Dar vazand toate gafele pe care le facea, a inceput sa ma... enerveze un pic. La varsta ei, chiar facea prea multe. Recunosc ca in majoritatea cazurilor situatiile create de ea starneau rasul, dar... se pare ca prefer un personaj un pic mai matur.
Bree e genul de femeie perfecta care vrea ca totul sa fie perfect. Si in ea m-am regasit. Ea este femeia care arata intotdeauna bine, care are cea mai ingrijita casa, care face cele mai bune mancaruri, care are cele mai frumoase flori. A, am uitat sa spun ca tine enorm de mult la maniere, la politete. Viata insa i-a demonstrat ca oricat de perfect vrei sa fii, asta se vede doar in exterior, in interior ai parte de aceleasi griji, situatii neplacute, provocari ca si un om normal.
Lynnete, frumos nume. Dintr-o femeie de succes ajunge mama a 4, ulterior 5 copii ( unul era e drum ). Ea e genul de carierista care a trebuit sa se sacrifice pentru familie. Singurul lucru pe care chiar l-am admirat la ea a fost familia pe care o are, sotul care o iubeste si ii face mereu pe plac. Am uitat sa mentionez ca Lynnete e cea care controleaza totul si care crede ca are intotdeauna dreptate.
Gabrielle... in prima instanta nu ai ce admira la ea din punct de vedere moral ( e innebunita dupa bani, cumparaturi si isi insela sotul ). Dupa ce se confrunta cu cateva greutati ajunge femeia care invata sa le faca pe toate. Imi place ca e luptatoare, ca stie sa se descurce ( a se intelege ca e foarte smechera ), ca are grija de ea ca femeie. Ea e cea care arata mereu ca scoasa din cutie ( adica noua ).
Eddie, e "the bitch of the neighborhood" ( imi cer scuze pentru cuvinte, dar chiar nu stiu cum altfel sa-i zic ). O fi ea tafnoasa si razbunatoare de multe ori, dar daca are o calitate de invidiat aceea e sinceritatea. Iti spune verde in fata ce are de spus. Sa nu uitam ca totusi e femeie si ca a dat si ea de situatii in care sa isi arate sensibilitatea.
Nu zic ca e un serial din care aveti ce invata, nu zic ca aceste femei au numai calitati, dar e un serial dragut. Mie mi-a umplut timpul liber ( nu stiu daca a fost cu folos sau nu) si am stiut ce sa invat din el.
Nu cred ca in Romania o sa intalnim astfel de "neveste disperate" pentru ca in fond si la urma urmei, serialul este tipic american si nu se abate de la regulile standard ale lor.

Niciun comentariu: