7 februarie 2010

LA MULTI ANI, O. !




Incepand din acest an, data de 7 februarie va avea intotdeauna o semnificatie deosebita pentru mine. E o data care s-a gravat definitiv in inima mea si careia ii voi acorda maxima importanta intotdeauna. E o zi speciala pentru ca acum 22 de ani s-a nascut una dintre cele mai minunate persoane pe care mi-a fost dat sa le intalnesc.
La multi multi ani, draga O. ! Nu exista cuvinte care sa exprime cu adevarat tot ceea ce iti doresc, insa daca vei face liniste si vei asculta cu atentie... sufletul meu iti va sopti cuvintele potrivite. Vei simti tot ceea ce vreau sa iti spun si nu pot, tot ceea ce vreau sa iti arat si nu stiu cum, tot ceea ce mi-as dori sa iti daruiesc dar nu am posibilitatea.
Nu vreau sa iti scriu aceleasi banalitati formale, insa vreau sa primesti si din partea mea o urare din toata inima. Vreau sa stii ca ziua ta este la fel de importanta pentru mine ca si ziua mea. Mai vreau sa iti spun ca sunt foarte bucuroasa ca te-am intalnit si ca mi-a fost oferita ocazia de a cunoaste o persoana ca tine. Esti o fiinta atat de speciala si deoasebita, incat simplul fapt ca te cunosc ma face sa ma simt cea mai norocoasa de pe pamant. Involuntar, m-ai invatat lucruri de care aveam nevoie, mi-ai aratat ceea ce nu vedeam, m-ai influentat in cel mai bun mod posibil.
Astazi, de ziua ta, zi de sarbatoare atat in cer cat si pe pamant, vreau sa iti multumesc pentru ca esti tu si pentru ca existi. Si o sa te mai rog sa ma ierti pentru faptul ca nu am avut suficienta inspiratie incat sa iti scriu lucruri si mai frumoase, dar de fiecare data cand imi indrept gandurile spre tine, imi pierd cuvintele si balborosesc lucruri fara sens.
La multi ani, la multi ani, la multi ani binecuvantati!!! :) :) :)

Niciun comentariu: