12 septembrie 2009

Am terminaaaat :D

Da, e oficial, am terminat ( in sfarsit!!! ) curatenia in casa \:D/ Mai sunt cateva mici defectiuni ce trebuie remediate, dar ce a fost mai greu a trecut. Eu una mi-am facut treaba asa ca de acum inainte ( pana la noi piedici ) o sa ma pot bucura de tot ceea ce imi aduce ziua de maine. Fiecare lucrusor este pus ordonat la locul lui, asa ca nimic nu ma mai impiedica sa revin la treburile mele obisnuite.
A fost un mod placut de a-mi petrece sambata, ma bucur ca desi am pierdut toata ziua numai cu treaba, macar spre seara am terminat. Parca racoarea serii a fost mai placuta dupa o zi de munca.
Am sperat sa am macar o luna de vacanta linistita, am numai o saptamana. Dar mai bine mai putin, decat deloc. Nu stiu ce o sa fac in aceasta saptamana, nu-mi propun absolut nimic. O sa ma bucur pur si simplu ca sunt acasa, ca sunt linistita si mi-e bine.
Desi sunt cam obosita acum nu vreau sa ma opresc si sa ma apuce lenea, asa ca o sa continui cu alte lucruri care trebuie facute. Insa acum ma voi ocupa de mine si numai de mine, cu casa am terminat.
Stiu ca e un lucru nesemnificativ si poate aiurit pentru unii, dar eu una ma bucur tare mult ca in sfarsit e ordine in casa. Ma simt mai linistita si am un sentiment asa placut cand ma gandesc ca totul e in ordine si eu stau acum in fata calculatorului fara nici o grija.
Am mai bifat un lucru de pe lista, trec la urmatoarele :)

Niciun comentariu: