13 septembrie 2009

Surpriza de duminica

O mai tineti minte pe Cristina ? Sigur ca da :)) Nimeni nu are cum sa uite o astfel de persoana ( in orice caz, am facut trimitere la postarea cu ea pentr a citi inca o data despre cat de minunata este ).

Asa...ma trezesc in dimineata asta pe la vreo 10 si ceva ( ca de obicei :D ) si ma duc tinta spre laptop sa-l deschid. Nu mai facusem niciodata asta ( nu cu atata viteza ), mai ales ca nu aveam nimic important de facut. Chiar ma intrebam in timp ce se deschidea, cum de am mers asa direct spre el. Deschid messul si ma asteapta un mass, urmatorul:
" Cristina (9/13/2009 9:39:53 AM): http://www.cabral.ro/de-sufletel/best-friend#comments sa urmaresti com..mai exact unul facut azi in jur de 9 jum ( + sau - 2 min) de o anume cristina :-?? si..apropo...blogul lui cabral e foarte interesant;) "

Buuun, zic ia sa vad despre ce e vorba si ce anume o fi scris acea cristina. Intru si citesc intai comentariul ( deh, curioasa nah ) si apoi articolul lui Cabral. Iata ce am gasit:

" cristina says:

cand ma gandesc la tine de fiecare data imi vine sa zambesc, uneori chiar sa rad (asa ca nebuna de una singura) amintindu mi de diverse discutii, intamplari de ale noastre. tu esti persoana pe care as suna in toiul noptii, persoana cea mai aproape de sufletelul meu. singura persoana pe care o pot considera surioara mea mica si dulce. ma bucur ca te cunosc asa cum esti si abia astept sa vii “acasa”, la a2 a ta casa!!!te iubesc mult ancuta mea!!!

cabral multumesc mult pentru aceasta ocazie, ca mi ai dat opotunitatea de ai oferi prietenei mele o prima bucatica din supriza/ cadoul pe care vreau sa il fac! te urmaresc in continuare…am avut ceva de recuperat zilele astea…dar de acum gata..voi fi aici..REZULTATE MAXIME IN TOT CE FACI!!!SA AI PARTE DE CEEA CE TI DORESTI TU CEL MAI MULT CAT MAI CURAND POSIBIL!!!
o duminica superba!!!"

Dumnezeule!!! Ziceti si voi, nu e Cristina cu adevarat minunata? Nu-i asa ca ma invidiati un pic pentru ca am o prietena cum e ea? :P Nu-i asa ca sunt cea mai norocoasa persoana de pe pamant datorita ei? BA DAAA!!!

Sa stie toata lumea, oficial, despre prietenia noastra. Va dati seama cat de renumite suntem acum daca am ajuns pana la Cabral? :>

Scumpa mea Cristina, stii cat de mult mi-am dorit o sora. Tu ai umplut acel spatiu gol. Stii cat de mult tin la prietenie si la prietenii cu adevarat adevarati. Tu ai tot ce e necesar in cv-ul tau pentru a ocupa acest post ;)) Ti-am mai zis, esti prima careia i-am oferit acel locusor din inima mea fara o perioada de proba. Vreau sa iti multumesc ca imi esti prietena, ca te gandesti si la mine, ca ma iubesti ( si sunt sigura ca nu te indoesti de dragostea mea ( cu tot cu fite si mofturi :D ) reciproca ) si nu in ultimul rand pentru minunata surpriza pe care mi-ai facut-o. Recunosc ca am ramas surprinsa ( placut desigur ) si ca nu-mi venea sa cred ca e adevarat, ca e vorba despre prietenia noastra acolo. Multumesc, multumesc, multumeeesc! Te iubesc mult my sweet big sister, my best friend, my cris! :* >:D< :X

Nu stiu daca o sa gasesc vreodata cuvintele potrivite pentru a ma asigura ca stii tot ceea ce simt pentru tine si in ce masura mi-ai influentat viata, dar poate ca e mai bine asa ( ca sa nu ti-o iei in cap, nu de alta ;;) )

Un comentariu:

Anonim spunea...

ce poate fi mai frumos decat sa ai o sora mai mica? iai esti cu adevarat minunata si ma bucur enorm ca fac parte din viata ta!!! promti sa fac tot ce pot sa nu te dezamgesc vreo data si sa fiu laturi de tine oricand ai nevoie de mine!!!