6 septembrie 2009

De ce blog

"Te intampin cu un zambet si cu o privire calda, in speranta ca iti va placea ceea ce vei gasi pe aici si ca nu te va plictisi. Enjoy!" Cam asa suna cuvantul de inceput al primului meu blog pe care l-am facut pe 27 aprilie 2008. Aveam de gand sa imi fac un blog inca de mai demult, insa niciodata nu gaseam momentul potrivit. Pana intr-o zi cand o colega mi-a zis ca ea si-a facut. Probabil impulsionata de sentimentul de a nu fi mai prejos, mi-am facut si eu unul la repezeala. Pentru ca nu eram inca pregatita sa ma ocup de asa ceva, dupa doua postari blogul a fost abandonat pana pe 1 ianuarie 2009 cand ma pregateam de un nou inceput. Si acest inceput si-a gasit sfarsitul pe 23 ianuarie cand in plina sesiune nu am mai avut chef de nimic. Blogul era asemanator cu acesta la aspect, insa nu prea eram multumita de modul in care l-am organizat, asa ca pe 1 februarie 2009 s-a nascut noul meu blog, Unica's blog. Chiar nu stiam ce nume sa-i dau, asa ca am hotarat sa ramana numele cu care apar si pe mess. Si de atunci au trecut 7 luni, timp in care am avut 100 de postari, aceasta fiind cea cu numarul 101. Am vrut ca aici sa fie coltisorul meu in care sa scriu tot ce vad si ma impresioneaza, tot ce merita sa fie cunoscut si recitit ori de cate ori este nevoie, ceea ce fac si ce simt. Un jurnal cu postari subiective si obiective. Un loc unde sa-mi expun gandurile, ideile, sentimentele dar si informatii de interes general.
Nu mi-am facut blog pentru ca este acum in mare voga si aproape toata lumea are. Drept dovada nu ma intereseaza traficul sau cat de promovat este blogul meu. Recunosc ca mi-ar placea sa fie cate de cat cunoscut si citit ( si apreciat :D ) de cateva persoane, insa probabil ca voi scoate blogul "in lume" in momentul in care voi fi pregatita.
Deci: de ce blog?
- pentru ca imi place sa scriu;
- pentru ca vreau ca ceea ce simt si traiesc sa ramana undeva ca marturie, iar cand voi dori sa privesc in urma la ce a fost, sa imi pot aminti cu exactitate;
- pentru ca e ca munca unui jurnalist care trebuie sa aleaga un subiect, sa il dezvolte, sa caute argumente, sa creeze un text placut lecturii ( eu recunosc ca inca nu scriu liber, motiv pentru care vreau sa exersez si sa ajung la un moment dat sa pot scrie cu usurinta si fara sa intampin multe dificultati );
- pentru ca pot sa scriu despre lucruri pe care unii nu le considera importante si in acest fel pot atrage atentia si asupra lor;
- pentru ca mi-ar placea ca prin intermediul blogului sa cunosc persoane noi cu care sa ma imprietenesc;
- pentru ca ma bucur atunci cand primesc vreun comentariu la postarile mele;
- pentru ca vreau sa cred ca viata mea ( ce fac si ce gandesc ) este importanta pentru cineva care asteapta nerabdator sa vada ce mai scriu si ce am mai facut;
- pentru ca am descoperit ca imi place sa ma ocup de acest lucru;
- pentru ca este o provocare pe care m-am hotarat sa o accept;
- pentru ca aici pot sa-mi expun parerile stiind ca nu voi fi intrerupta ( contrazisa pot fi );
- pentru ca mi-am zis: " hai sa o fac si pe asta!"
- pentru ca este o modalitate in plus prin care lumea poate sa o cunoasca pe "Anca", "Ancutza" sau "Unica";
Momentan sunt multumita de ce am realizat, sper ca pe viitor sa fie la fel :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

eu cred ca faci o treaba foarte buna! recomand cu placere blogul tau ori de cate ori am ocazia!!
te voi urmari in continuare pentru ca-mi place ce faci!
take care

Filipescu Robert spunea...

sa scrii in continuare ca scrii bine ;)

Anca Unica spunea...

Multumesc, dragii mei! :)