7 septembrie 2009

Regrete...

In ultima vreme ma gandesc din ce in ce mai mult la medicina si incep sa ma apuce regretele ca nu am dat la aceasta facultate. Oare ce-o fi fost in mintea mea in clasa a XII-a? De ce nu m-am gandit mai bine atunci? Si ce e cel mai interesant, de ce ma apuca tocmai acum aceste ganduri cand mai am un an si termin studiile de licenta si trebuie sa ma apuc apoi de master?
Asa imi trebuie daca m-am lasat influentata de cuvintele altora. E o greseala de amator sa crezi povestile altcuiva. Suntem diferiti si de aceea fiecare dintre noi va povesti aceeasi intamplare in mod diferit. Am auzit ca e foarte greu la medicina ( asta o cred, stiu ca este foarte mult de invatat ), ca trebuie sa ai pile si multi bani ca sa reusesti. Ei nah, trebuia sa incerc oricum. Sunt sigura ca varianta mea a povestii ar fi fost diferita. Daca riscam, acum nu as fi fost in ultimul an de facultate, ci de abia in anul3 si as mai fi avut inca pe atat inainte.
Am cautat pe net orarul de la medicina, programa de studii precum si cateva cursuri si au inceput sa ma atraga din ce in ce mai tare. Intradevar este foooarte mult de invatat dar ce conteaza? Ai cu ce sa iti ocupi timpul, plus ca mie imi si place activitatea asta didactica. Dupa 14 ani de scoala cred ca m-am obisnuit.
Cred ca m-as fi axat pe medicina generala, sa cunosc cate ceva din fiecare domeniu al medicinei. Oare cum ar fi fost sa ma aflu intr-un amfiteatru de la UMF si sa particip la toate conferintele alea ale medicilor?
Mare pacat ca nu m-am gandit mai bine la momentul potrivit, acum regretele nu prea isi mai au rostul. Mi se pare destul de tarziu. Pe de o parte, nu as vrea sa renunt la asistenta sociala si as vrea sa fac si master in acest domeniu. Sa incerc sa dau la medicina dupa asta, ar insemna alti bani, alt timp investit. Mi se pare cam riscant, as trai toata viata numai prin scoli :)) As termina medicina pe la vreo 31 de ani plus rezidentiatul....mult timp:| As incepe sa profesez mult prea tarziu. Dar daca mai continua criza asta cu lipsa locurilor de munca, chiar ca ma apuc de alta facultate. Macar sa nu stau degeaba.
Dar e prea tarziu sa ma mai gandesc la asta acum. Sper doar ca o data cu reinceperea cursurilor la mine la facultate sa uit gandurile astea. Chiar si asa, presimt ca in inima mea mereu va exista acest regret ca as fi putut incerca. Nah, sa fie asta singurul meu regret din viata si o sa fie bine :D
Ma consolez cu gandul ca voi putea descarca de pe net cursuri pe care o sa le citesc si tot o sa am ceva cunostinte din domeniul medical, chiar daca nu acreditate :P

Niciun comentariu: