16 septembrie 2009

Debitari de dimineata scrise in miez de noapte

Stiu ca e amiaza cand ma apuc sa scriu post-ul asta, dar cum eu ma trezesc destul de tarziu, pentru mine e dimineata. Am vrut sa postez ceva aseara pe la 12 sau 1, dar nu am mai avut chef asa ca am scris totul in word si m-am gandit sa las treaba pe a doua zi. Sunt aiureli de-ale mele, n-ar prea trebui sa le fac publice, dar m-am gandit ca intr-o buna zi o sa vreau sa-mi amintesc de perioadele prin care am trecut asa ca iata debitarile mele de la miezul noptii:
Am reinceput sa ma uit la Friends. Stiu, o sa ziceti ca sunt nebuna, ca a trecut foarte putin timp de cand am terminat de urmarit serialul asta. Dar simteam nevoia sa rad, sa ma simt bine, iar Friends are efectul asta asupra mea.
Am vazut 3 sezoane din Grey's Anatomy, nu am reusit sa fac rost de mai multe. La tv a aparut sezonul 5, dar din cauza fotbalului au amanat difuzarea lui pana lunea viitoare ( ceea ce insemna ca o sa apuc sa mai vad vreo 4 episoade in cel mai bun caz pana sa plec la Iasi unde nu am televizor :(( ). Nu am cum sa fac rost de alte seriale care imi plac ( trebuie sa gasesc o modalitate de a o face ), asa ca... :|
Cum nu se intampla nimic important si interesant in viata mea, iata cu ce imi ocup timpul. Mi-as dori sa am prieteni aproape carora sa le impartasesc lucruri din viata mea si care sa mi se destanuie. Sa ne petrecem timpul impreuna, sa ne avem unii pe altii la bine si la rau, sa ne ajutam.
Chiar mi-as dori o seara pe care sa o petrec cu un prieten sau doi sau trei, acasa la unul dintre noi, sa ne uitam la un film, sa punem muzica si sa dansam, sa comandam pizza, sa mancam prajiturele, sa bem cicolata calda si ceai, sa stam imbracati in pijamale si sa facem poze, sa vorbim si sa radem, sa jucam niste jocuri amuzante, sa facem din noapte zi. Mica noastra petrecere in pijamale.
Momentan nu am parte de asa ceva, poate nici in viitor, cine stie. Astea se intampla numai in imaginatia mea si in Friends. De asta imi place serialul asta. Are tot ceea ce imi doresc si eu.
Asa ca, pana o sa am si eu o viata normala, o sa imi ocup timpul cu asta. E tot ce mi-a mai ramas.

Un comentariu:

Anonim spunea...

sunt convinsa ca tot ce-ti doresti se va implini cat de curand, sunt absolut sigura de faptul ca o sa ai parte de momoente de neuitat si...vorba aia: unde nu este facem!!! take care!!!