23 septembrie 2009

Nu vreau sa plec de acasa!

Nu vreau sa vin in Iasi. Nu inca. Vreau macar o luna in plus de vacanta de care sa ma pot bucura asa cum trebuie. Vreau sa am inca 30 de zile in care sa ma trezesc tarziu si sa ma culc si mai tarziu. Sa fac curat repede dimineata si in restul zilei sa citesc, sa scriu, sa ma documentez pentru licenta, sa ma uit la filme si seriale, sa ma uit la desene animate si documentare, sa mai merg la finuta mea, sa stau cu matusa si verisorii mei, sa mai trag o fuga pana la bunici, sa ies seara in oras la o plimbare cu Heidi, sa apuc sa merg la mare, sa stau o zi intreaga in pat pe motiv ca afara ploua si e vant si mie mi-e frig, sa ma trezesc dimineata cu masa deja pregatita, sa ma bucur de camera mea reamenajata, sa merg pe deal la Istrate si sa admir orasul de sus, sa ma intalnesc cu Alinutza la o mica barfa, sa fac poze, sa ma uit la fluturi, sa fotografiez norii, sa ma imbete aerul proaspat, sa merg la vecina mea si sa stam la povesti, sa merg la cumparaturi cu tata, sa nu am griji, sa stau fara stres, sa ma bucur de liniste, sa am timp sa fac tot ce imi doresc, sa imi traiesc viata simplu si frumos aici, acasa la mine.
Stiu ca nu e cine stie ce distractie in Campulung, dar mi-e mai bine aici. Daca as fi avut apartament in Iasi, daca as fi locuit acolo, nu cred ca m-as fi intristat stiind ca vacanta s-a terminat si incepe facultatea. As fi fost chiar fericita. Cine o sa mai urmareasca de acum incolo Grey's Anatomy, Kid vs Kat si mai ales Zambetul lui Sharon :(( Nici nu stiam ca il redifuzeaza, azi o sa vad un singur episod. Cine o sa mai piarda noptile pe internet cu jocuri? Cine o sa se mai uite la Date my Mom, Next, Room Raiders, Exposed ? Cine o sa stea cu televizorul deschis ( chiar daca nu se uita ) doar ca sa vada cum sunt noile emisiuni din grila de toamna? Cine o sa se mai uite la Nora pentru mama? Cine o sa mai stea seara sa se uite pe Realitatea la Un alt fel de jurnal ( doar ca sa-l vada pe Cosmin Stan :X )? Cine o sa se mai minuneze de tampeniile de la I bet you will? Cine o sa fie curioasa care va fi alesul de la Parental Control? Cine o sa mai vrea sa vada How it's made? Cine o sa se mai relaxeze pe canapea admirand biblioteca? Cine o sa vrea sa piarda trei zile conturand vise si planuind schimbari? Cine isi doreste sa mearga la facultate dar seara sa se intoarca acasa in patutul ei unde e bine, nu la camin unde e agitatie >:P Cine o sa se mai bucure de weekend-uri relaxante, dupa-amiezi si seri placute acasa unde e cald si bine? Off...
Raspunsul este...nimeni... :-<
Mai bine ma duc sa ma apuc de treaba :(

Niciun comentariu: