17 ianuarie 2010

22!

E oficial, am implinit 22 de ani! Incredibil! Am mai crescut cu un an desi, culmea, ma simt tot ca la 21. Poate ca varsta nici nu are atata importanta pe cat ii dam noi, conteaza cum ne simtim, ce facem...
As fi vrut sa fi postat de ziua mea. Dar n-am avut chef! Am facut numai in asa fel incat sa apara postarea pe 17 ianuarie, in rest... totul este scris pe 21. Mai am o scuza pentru care nu am scris mai devreme: ni s-a luat netul la camera noastra si pana am rezolvat problema, ne-am preocupat si cu altele, nu numai mess :P
Ma bucur ca ziua mea a picat duminica, exact ziua in care m-am si nascut. Ma bucur ca a nins un picut, se putea si mai bine, cum a fost zilele trecute, dar nu-i nimic. Astept urmatorul an si poate atunci o sa ninga din abundenta. M-am bucurat ca anumite persoane ( care s-au dovedit a fi cele mai importante ) au facut un efort sa ma suna sau sa-mi dea mesaj la miezul noptii. Cat despre ceilalti... daca n-ar fi fost mess-ul... nu vreau sa ma gandesc mai departe. Dar asa mi-am dat seama cine tine la mine cu adevarat si cine nu. Am realizat caror persoane le pasa de anumite evenimente din viata mea. Am invatat multe lucruri, chiar din prima zi a noii mele varste. Bine, unele lucruri le stiam, dar refuzam sa le cred pur si simplu. Poftim dovada daca iti mai arde de altceva!
A fost o duminica linistita, fara petreceri, zgomot, distractie. Au existat pe alocuri si lacrimi, dar au trecut!
Primul cadou l-am primit la miezul noptii si cine altcineva putea sa mi-l faca daca nu Cris a mea care an de an reuseste sa ma surprinda si sa ma bucure foarte mult. I-a facut pe cei de la Directia 5 ( stie ca imi plac foarte mult ) sa imi cante la multi ani!!! Nici prin cap nu mi-ar fi trecut macar sa sper la asa ceva. Iata ca multe se pot intampla. Tot ea, impreuna cu Robert si surioara ei mai mare mi-au oferit cei mai frumosi trandafiri. Sunt mov! Sunt superbi!!! Nu mi-as fi inchipuit ca vor gasi trandafiri chiar mov ( culoarea mea preferata ). Tot de la ei mai am un mesaj superb pe care il voi posta curand. Am mai primit un cadou de la fetele din camera, o bluzita foarte draguta si abia astept sa vina zilele mai calduroase pentru a o putea scoate in lume :))
Dintre toate mesajele pe care le-am primit de ziua mea, doua mi-au placut in mod deosebit pentru ca s-au abatut de la vesnicele "sa fii iubita, fericita, bla, bla ", ci au fost personalizate, scrise numai si numai pentru mine. De asemenea, un telefon primit cu o seara inainte m-a bucurat nespus, mai ales ca nu m-as fi asteptat ca acea persoana sa ma sune.
In concluzie... a venit ziua mea, a trecut... pe cat de mult o asteptam, pe atat de mult imi doresc sa vina altele...insa sper ca cele viitoare sa fie un pic altfel... am eu in cap multe idei, dar voi lasa timpul sa le aseze pe toate. Stiu ca la un moment dat voi primi ceea ce imi doresc si lucrurile vor fi asa cum trebuie. Pana atunci... mai crestem, mai invatam, realizam cat de repede trece timpul, ce usor se duce tineretea dar mergem inainte! E singura cale.
Stiu ca nu sunt singura nascuta in aceasta zi speciala, motiv pentru care le urez LA MULTI ANI si celorlalte persoane care isi serbeaza astazi ziua!

Niciun comentariu: