16 ianuarie 2010

Ultimul 21


E o zi frumoasa de sambata. Afara e frig, mai fulguieste cateodata... in camera e binisor, lumea lucreaza la proiecte... numai eu n-am chef de nimic. De o vreme incoace am parte numai de stari din astea. Mi-am pierdut motivatia pentru absolut tot. Ma simt de parca nimic nu m-ar mai interesa, de parca nimic nu ar mai conta, de parca toate sunt fara rost si stiu sigur ca nu e asa, dar totusi...
Astazi este si ultima zi in care daca ma intreaba cineva cati ani am, o sa pot raspunde: 21!. De fiecare data cand mai adaug un an in viata mea... ma simt ciudat, de parca nu as fi pregatita pentru varsta pe care urmeaza sa o implinesc. Asa sunt si acum. De abia ce ma obisnuisem cu statutul de fata de 21 de ani. Chiar incepuse sa imi placa sa am aceasta varsta si aproape ajunsesem sa ma conving ca poti fi copil si acum. Daaar... de la miezul noptii ( mai precis de la 0:20 - ora nasterii mele ) o sa am 22 de ani. Wow... cum suna. Parca as implini 70 de ani :)) Mi-e cam greu sa ma acomodez cu ideea. Momentan nu mi se pare o varsta frumoasa, ci o cale sigura si usoara spre... maturizare.
Oricum, fiecare varsta are farmecul ei si sper sa descopar bucuriile si celor 22 de ani.
N-am nimic interesant de spus in rest, doar ca ma aflu in plin stres cu proiectele si examenele ce vor urma... chef lipsa... dar mergem inainte! Oricum inapoi nu avem cum sa o luam.
Vroiam doar sa imi ramana ca amintirea aceasta zi, ultima zi de 21 de ani. Caci de maine... incep deja altceva. Ma voi schimba? Voi avea parte de alte lucruri? Voi urca pe alta treapta din viata mea? Tot ce se poate... De maine incolo... am tot drumul inainte :)

2 comentarii:

Cristina spunea...

sunt absolut convinsa ca vei avea parte doar de lucruri bune, bineinteles ca te vei schimba, este ceva normal...firesc...important este sa ramai cu sufletul cald, altruist, la fel de sincera si cu toate lucrurile alea bune pe care le ai tu!!!
sunt sigura ca viitorul suna bine!
eu iti doresc sa ai parte de tot ceea ce este mai bun pentru tine, de oameni de la care sa ai ce invata, de oameni care sa te aprecieze la adevarata ta valoare! rezultate maxime!!!
multe imbratisari calde!!!

Robert spunea...

Ha, haaaaa .... si cine crezi ca are chef de lucrat la proiecte si de invatat pentru facultate ? Iti spun eu ... sunt foarte putini cei care au chef si eu cu siguranta nu ma numar printre ei desi am foarte multe proiecte de terminat.
LA MULTI ANI si bine ai venit in lumea celor de 22 de ani.
PS : Eu am mai mult, dar totusi ... :D