26 ianuarie 2010

O sesiune geroasa

In ultimele zile am avut parte de... ceva ce nu am mai simtit de foarte multa vreme, inca de cand eram eu mititica, pe la vreo 5, 6 sau poate 7, 8 ani. Au fost cele mai geroase zile. A fost atat de frig incat atunci cand ieseam afara simteam ca imi strapung mii de cutite corpul, ca ma musca cineva de fata si narile mi se lipeau de nu mai puteam respira. Frumoasa senzatie :))
La Iasi am prins 21 de grade cu minus. Acasa la mine s-a ajuns si la -30. Daca n-as fi avut de iesit afara toata ziua, poate ca nu m-as fi plans. Daca as fi fost acasa la mine, unde sunt sigura ca ar fi fost cald si bine, m-as fi bucurat de toate acestea. In schimb, n-am avut altceva ce face decat sa indur ceea ce este. Mi-am dorit frig, frig a fost! Plata a fost aceea ca a trebuit sa-l simt pe propria mea piele.
In alta ordine de idei, am inceput sesiunea. Saptamana aceasta am predat 2 proiecte, pe maine mai am un referat. Saptamana viitoare am 3 examene si alte 3 proiecte. Partea frumoasa e ca intr-una din zile am de predat 3 proiecte si de sustinut un examen. Nu e aglomerat deloc, traiasca noul sistem universitar!
In ultima vreme la xerox sunt cozi mai lungi decat la paine calda. Creste direct proportional interesul pentru adunarea cursurilor cu scaderea temperaturilor. Urmeaza un lung sir de nopti pierdute, umplute de unii cu cafea, de altii cu dorinta ca toate acestea sa ia sfarsit. Oboseala va atinge cote maxime. In aceasta perioada vom aprecia mai mult putinele ore de somn si ne vom promite ca dupa ce examenele se vor termina sa recuperam ceea ce am pierdut. Vom incerca sa invatam in 3 zile ceea ce nu am invatat un semestru intreg. E perioada cea mai putin asteptata, insa fara de care nu putem trece mai departe.
Daca gerul nu se mai inmoaie macar un pic, cel putin nu vom fi tentati sa iesim afara. Desigur ca asta nu inseamna ca atentia noatra va fi indreptata cel mai mult asupra invatatului, dar totusi...
Va doresc mult spor la invatat si ajutor de Sus pentru a putea trece cu bine si de aceasta sesiune.
De asemenea, va doresc multa caldura sufleteasca in conditiile in care frigul de afara persista.
O sa revin cu poze pline de zapada facute de la geamul caminului meu :)

Niciun comentariu: