7 ianuarie 2010

Sfantul Ioan Botezatorul


Pomenirea dreptului cu laude, iar tie destul iti este marturia Domnului, Inaintemergatorule, ca te-ai aratat cu adevarat si decat proorocii mai cinstit, ca si a boteza in repejuni pe Cel propovaduit te-ai invrednicit. Drept aceea, pentru adevar nevoindu-te, bucurandu-te, bine ai vestit si celor din iad pe Dumnezeu Cel ce S-a aratat in trup, pe Cel ce a ridicat pacatul lumii si ne-a daruit noua mare mila.

LA MULTI ANI tuturor celor ce poarta numele de Ion, Ioan, Ionut, Ionel, Ioana, Ionica, Ionela, Oana!!!

La multi ani si multe impliniri sufletesti surioarei mele mai mari Cris, pe care o mai cheama si Oana ( prenume foarte frumoase, de altfel ). Multi pupici si multe imbratisari!!!

2 comentarii:

Cristina spunea...

iai....eu cand iti zic tie ca esti cu totul deosebita tu nu, tu "batman, batman". acum mi s a facut dor si mai tare de tine...ai apropo de imbratisari sa nu care cumva sa ai impresia ca scapi doar cu una;)...dar asta este o discutie pe care o vom purta la fata locului cand ne vom intalni.
la multi ani si din partea mea pt tot cei care poarta numele Sf. Ioan sau derivate ale acestuia.
pooop male la tine si uite cum ma faci tu sa mi doresc sa inceapa facultatea :P
ai grija de tine, pe curand my sweet little sister!!!!

Cristina spunea...

iai...dar stai un pic..."multi pupici din BUCOVINA" ??? hm...abia astept sa ne intalnim sa mi zici cum a fost si ce ai mai facut, dar cu detalii, pt k alea's cele mai importante!
uite inca un motiv pt a-mi dori sa inceapa facultatea...iai...ce fac dorul si iubirea din om? (dorul si iubirea pt tine surioara mea dulce;)...simteam nevoia sa mentionez acest lucru :) )
multe multe imbratisari calde!!!