11 ianuarie 2010

Back in Iasi

Ziua de ieri a fost chiar foarte buna. Am reusit sa fac tot ceea ce mi-am propus, deci ma declar multumita. Drumul inapoi spre Iasi a fost ok, nu am avut probleme. Cred ca e pentru prima data cand toate lucrurile s-au potrivit la fix.
Intr-un fel m-am bucurat ca sunt iar in Iasi. Pe de alta parte, mi-am dat seama ca au aparut noi si noi lucruri carora trebuie sa invat sa le fac fata. Cand eram pe hol, mi-am dat seama ca mi-a fost dor sa-i vad pe studenti cum se agita, unii la baie, unii la bucatarie, unii pregatindu-se sa iasa, altii de abia ajungand de acasa. A fost placut sa-i vezi cum se imbratisau cand se vedeau, cum se asteptau si ajutau unii pe altii. Mi-a placut sa vad iar parada pijamalelor si papuceilor de casa. E singura defilare care imi place sa o vad. Asa imi vin si mie idei cu ce fel de pijamalute vreau.
De acum inainte trebuie sa imi reiau programul: facultate, teme, mailuri plictisitoare. Bineinteles ca inceputul a fost lamentabil, eu nereusind sa ma trezesc in dimineata asta la 7 si am ratat un curs si un seminar :)) Asta e viata, cel putin m-am odihnit si acum nu ma mai simt atat de obosita.
Am multe in cap, nu stiu cate o sa reusesc sa fac. Mai ales sunt curioasa daca o sa mai apuc sa mai postez. De fiecare data cand sunt in camin, fac atat de multe sau putine lucruri, dar de blog parca nu ma apropii decat cu gandul.
Oricum, multa bafta studentilor. Urmeaza o perioada de foc. Sa dea Domnul sa o depasim cu bine!!!

Niciun comentariu: