11 februarie 2009

15 motive pentru care te iubesc


1. Pentru ca pot fi eu insami doar cand sunt cu tine.

2. Pentru ca ma faci sa ma simt asa cum nu m-am mai simtit vreodata.

3. Pentru ca simt ca pot sa-ti spun orice fara ca tu sa ramai socat.

4. Pentru ca, pur si simplu, ne potrivim perfect.

5. Pentru ca atunci cand ma gandesc la tine ma inconjoara un sentiment atat de minunat.

6. Pentru ca dragostea imi spune ca tot ce este mai bun abia de-acum mi se va intampla.

7. Si, pentru ca, bineinteles, ai fost suficient de inteligent sa te indragostesti de mine.

8. Te iubesc si asta scoate la iveala tot ce e mai bun in mine.

9. Pentru ca ai un simt al umorului asa cum nu am mai intalnit.

10. Pentru ca de fiecare data cand ma uit la tine, inima mea uita sa bata pentru o clipa.

11. Pentru ca reusesti sa-mi spui de fiecare data ceea ce vreau sa aud ( esti perfect ).

12. Pentru ca mi-ai aratat ce inseamna dragostea adevarata.

13. Tu esti visul meu preferat.

14. Pentru ca nu m-am simtit niciodata mai bine si asta nu ti-o datorez decat tie.

15. Pentru ca esti pur si simplu irezistibil!

Niciun comentariu: