4 februarie 2009

Maraton movie-over

S-au incheiat cele trei zile in care mi-am propus sa nu fac absolut nimic in afara de a dormi si de a ma uita la filme, ocazional si la televizor. Am mai recuperat ceva din somnul pierdut in sesiune. Ce bine e sa poti sa te culci la orice ora vrei, constient fiind ca poti dormi oricat de mult a doua zi si ca nu ai niciun motiv sa te trezesti devreme...Uitasem ce sentiment placut e acela cand nu ai nicio grija si cand esti liber sa faci orice iti trece prin cap, fara niciun regret ca a mai trecut o zi din viata ta in care nu ai facut nimic productiv, dar ai avut timp pentru tine si te-ai simtit bine.
Sa vedem, stergem de pe lista urmatoarele filme: Open Season2, The Long Weekend, The Tale of Despereaux, The Bucket List, Love and Other Disasters, Heartbreakers si Naufragiatul.
Dar gata, cred ca e cazul sa ma mobilizez si sa mai fac si eu ceva util. Asa ca de maine sper sa fac curatenie in camera ( arata ca dupa o revolutie :D ), sa ies prin oras si sa ma bucur de aerul tare de munte si de zapada care e din plin pe aici si sa ma reapuc de citit. Nu cursuri, ci carti pline de aventuri. Carti care sa ma faca sa nu le las din mana. Nici la filme nu renunt, dar o sa reduc din numarul de filme pe care le pot vedea intr-o zi. Deocamdata recordul meu se limiteaza la sase filme/zi.
Si daca tot sunt acasa, vreau sa ma uit la desene animate si la cat mai multe documentare. Mai trebuie sa ma gandesc si la un plan de actiune pe semestrul doi, pentru ca am invatat cu adevarat ceva din sesiunea care tocmai a trecut si anume sa-mi administrez muuult mai bine timpul, lucru pe care trebuie sa incep sa-l fac cand sunt mai libera, calma, linistita, adica acum!
Pana una,alta...cred ca o sa imi inchei seara cu Bolt. Imi doream de mult sa il vad si daca tot il am...ii dau drumul!

Niciun comentariu: