12 februarie 2009

Ningeee!!!

Azi a nins ca in povesti! Cand m-am trezit si m-am uitat pe fereastra, nu mi-a venit sa cred ochilor...ningea! Ningea mai ceva ca in decembrie! Ningea de parca eram la jumatatea iernii! Am admirat un pic fulgii mari si desi, apoi am facut focul si m-am bagat in patut la caldurica.
Undeva dupa ora 14 am iesit in oras. M-am intalnit cu o fosta colega de clasa si o persoana draga mie. Vazand ca nu era chip sa ne plimbam in oras pe vremea respectiva, am hotarat sa mergem la ea la apartament unde am servit cate un 3 in 1, respectiv un ceai si cateva felii gustoase de chec. Am stat la povesti dupa o lunga perioada in care nu ne-am mai vazut. A fost placut...
Apoi am mers la cumparaturi cu tata si am revenit acasa.
Ce sentiment minunat ma invaluie cand stiu ca afara e frig si ninge tare, iar eu sunt in casa, e cald si bine si...imi ocup timpul cu diverse nimicuri ( atat cat mai pot, cat mai sunt acasa...)
Astfel de momente cred ca ar trebui pretuite. Sunt cele care ne dau puterea de a merge mai departe cu zambetul pe buze...
P.S. ma simt o norocoasa stiind ca la mine ninge atat de frumos, iar in Iasi ploua, ploua, ploua...

Niciun comentariu: