17 februarie 2009

Dis-de-morning

Am cel mai amuzant orar din totii anii mei de facultate ( unu si jumatate de abia :D ). Luni, marti, miercuri ( in saptamana impara) si vineri cursurile si seminariile incep de la 8. Practica e programata joi si tot de la 8 incepe. De ce e amuzant? Pentru ca eu nu sunt genul de persoana matinala, dimineata e somnul cel mai dulce si ma odihnesc cel mai bine, mi-e de 3 ori mai greu sa ma trezesc dis-de-morning (vorba profesoarei mele de franceza ) in comparatie cu ceilalti oameni normali.
Si totusi, pe de o parte imi pare bine. Desi o sa imi fie un pic greu sa ma obisnuiesc cu programul de dimineata si cu bagatul la nani cat de devreme posibil...e totusi bine. Altfel trece ziua. Nu degeaba se spune "cine se scoala de dimineata departe ajunge". Fiecare poate interpreta asta cum vrea, eu cred ca asa am mai mult timp la dispozitie si pot sa fac mai multe lucruri.
Dar cand ma gandesc cum stateam eu pana la ore tarzii in noapte si cat de usor rezistam somnului si oboselii...se pare ca de la o varsta se incheie si "distractia asta"...
In alta ordine de idei, reincep activitatea de voluntariat la Salvati Copiii si la Children On The Edge si nu in ultimul rand, reincep intalnirile la ASALT. Deci busy, busy, busy again!
De asemenea, am mai promis ca va avea loc si o schimbare si ca va fi "a new me"... Well, work in progress...ceea ce e un lucru bun zic eu, pentru ca nu am renuntat. Infrant esti numai atunci cand te declari invins si eu nu am de gand sa fac asta. Incapatanata deh...
Se pare ca nu mai am acelasi entuziasm de la inceput si dorinta mea de a schimba ceva nu mai e atat de mare, insa curand o sa-mi revin. E doar o problema de re-adaptare. In plus, presimt ca multele dintre evenimentele la care voi participa si simplul fapt ca locuiesc in camera 92 o sa imi confere suficiente subiecte de a scrie...

Niciun comentariu: