14 februarie 2009

Happy Valentine's Day!

Chiar daca esti sau nu de acord cu sarbatorirea dragostei pe 14 sau pe 24 februarie, chiar daca esti de parere ca dragostea trebuie sarbatorita in fiecare zi, nu numai o data pe an, chiar daca nu esti pro cadouri cu aceasta ocazie, priveste aceasta zi ca pe inca una in care sa-i arati jumatatii tale cat de mult o pretuiesti.

Asa cum exista ziua copilului, ziua femeii, ziua ta de nastere, zilele orasului, mie mi se pare frumos sa existe si ziua indragostitilor. E adevarat ca in ultima vreme se pune accent pe aspectul comercial al acestei zile, dar nimeni nu trebuie sa urmeze spiritul de turma. Sarbatoriti ziua indragostitilor asa cum vreti si simtiti voi. Dar totusi sarbatoriti-o si azi si maine si poimaine si in restul zilelor de peste an.

Nu stiu ce au facut altii, insa eu am petrecut ziua indragostitilor in cel mai romantic mod posibil: o calatorie de 4 ore cu trenul Cluj-Iasi. Da, am revenit in "mandra cetate", dar despre asta dau detalii mai tarziu. Acum vreau sa vorbesc despre "calatoria mea". Pana la Suceva a fost perfect. Singura in compartiment, cald, deci foarte bine. De la Suceva au urcat 3 tigani( ei insisi s-au prezentat asa) care au inceput sa vorbeasca despre cat de misto e telenovela "Regina", despre faptul ca nevasta nu te impiedica sa mai ai o aventura din cand in cand si mai ales despre femei si diferenta dintre cele de la oras si cele de la tara. Slava Domnului ca au coborat la Dolhasca. Pana la Pascani am calatorit cu un barbat si o femeie de varsta medie, iar restul drumului am ramas iar singura. Am fost intampinata de doua prietene care m-au ajutata cu bagajul si iata-ma ajunsa cu bine. Recunosc, nu ma dau in vant dupa surplusul de bagaj pe care, nu stiu cum se face, dar de fiecare data tinde sa ma copleseasca. Nu conteaza acum, ce a fost mai greu a trecut.

Dupa cum ziceam, am ajuns iar in Iasi. Am un sentiment ciudat de fiecare data cand trec dintr-un judet in altul. Altfel ma simt cand sunt in Campulung, altfel ma simt ca sunt in Iasi. Trecerea de la o zona la alta e ciudata, parca as intra in alta dimensiune. Dar nu-i nimic, trecem si peste asta.

In noaptea asta am ocazia sa-mi aranjez toate lucrurile, sa fac curat, sa petrec cu cei de la Partydul Kiss Fm. Macar ei sa-mi tina companie, tinand cont ca sunt singura in camera...

O data terminata si treaba asta, o sa ma pot concentra asupra noului semestru si...asupra mea :D Asta pentru ca "a new me is comming soon". Sa vedem ce o sa iasa.

Niciun comentariu: