8 februarie 2009

De sambata noaptea...

Unul din multele efecte pe care le-a avut asupra mea sesiunea care tocmai s-a incheiat este acela ca mi s-a dereglat total programul de somn. Si uite asa de o luna si mai bine observ ca nu pot sa adorm inainte de 3 dimineata. Si asta inca e bine, daca ma gandesc ca in prima saptamana cand am ajuns acasa ma culcam mai tot timpul pe la 4, 5. Dar nu asta e important, ma gandesc ca treptat,treptat o sa pot sa adorm undeva in jurul orei 12, 1 noaptea cel tarziu.
Cu exceptia sambetelor bineinteles. Sambata e declarata oficial zi de destrabalre totala aka clubbing. Nu imi pot imagina o seara de sambata in care daca nu merg intr-un club, macar sa fac orice altceva distractiv. Care sa ma ajute sa scap de stresul acumulat in ultima saptamana si sa-mi reincarce bateriile pentru saptamana ce va urma. Cat am fost in clasa a XI-a, sambata de sambata ma gaseai in discoteca. Acum ca sunt la facultate, nu mai am ocazia sa merg prin cluburi atat de des. Culmea! Studentia fiind perioada de care ar trebui sa profit la maxim...Dar si asta e alta poveste...
Am gasit insa alternativa la faptul ca exista sambete in care nu pot sa merg in club si aceea se numeste Kiss FM station, emisiunea Partydul Kiss Fm. Imi pare rau ca nu am descoperit-o mai demult, insa nici acum nu e prea tarziu. Adevarul e ca baietii stiu sa-si faca meseria si muzica pe care o pun creeaza intr-adevar o atmosfera incredibila. De fiecare data cand ascult emisiunea, ma simt ca si cum as fi in club. Am imaginea celorlalti oameni care se distreaza in fata ochilor si sentimentul ca dansez si eu de cateva ore bune si nu vreau sa se opreasca.
O sa sune ciudat ce zic, dar de fiecare data cand sunt in club, in timp ce dansez si-i privesc pe ceilalti imi vin o multime de idei in minte si tot felul de ganduri incurajatoare care ma motiveaza sa fac o multime de lucruri. Interesant loc de inspiratie :))
Asa ca, daca nu e alba, e neagra si tot acolo ajungem. Fie ca o sa merg in cluburi sa ma distrez, fie ca o sa stau in camera sa-mi fac cine stie ce proiect pentru facultate, o sa am sursa de energie de care am nevoie: muzica de club.
E 3 dimineata, ascult emisiunea mea preferata de sambata noaptea si ma simt super!

Niciun comentariu: