2 februarie 2009

Ai grija ce iti doresti, caci s-ar putea indeplini...

De fiecare data cand auzeam aceasta expresie radeam in sinea mea, constienta fiind ca nu e adevarata. Asta pentru ca au fost atatea lucruri pe care mi le-am dorit la un moment dat si mi le-am dorit atat de mult...dar tot nu le-am obtinut. Am aflat mai tarziu ca o posibila explicatie ar fi aceea ca poate lucrurile respective nu mi-ar fi fost de folos...Si poate ca asa e. Stiu sigur insa ca nu mi-am dorit niciodata ceva rau si ca as fi fost foarte fericita daca as fi avut macar o parte din tot ceea ce mi-am dorit atunci.
Au fost si lucruri pe care ziceam ca le vreau insa in sufletul si in subconstientul meu nu imi doream ca ele sa se indeplineasca. Dar culmea, tocmai alea se indeplineau si nu tot timpul in favoarea mea. Am ajuns sa cred la un moment dat ca soarta nu tine cu mine cand vine vorba de pus si indeplint dorinte si ca trebuia sa ma pliez eu pe ceea ce are de gand ea sa imi ofere. Ceva de genul: "take it or leave it". Iar eu trebuia sa accept, pentru ca altfel nu as mai fi avut nimic. Si uite asa am invatat lucruri noi atat despre mine cat si despre viata. Si am realizat ca atunci cand imi doream sa fiu curajoasa, optimista, capabila sa trec peste greutati, viata nu intarzia sa imi arunce in fata noi si noi provocari pe care eu sa le infrunt.

Acum ma aflu din nou in fata unei astfel de situatii. Suna bine atunci cand imi zic ca va trece si asta, ca vor veni vremuri mai bune, ca voi reusi iar sa rad si sa fiu fericita, ca soarele va rasari si pe strada mea reusind sa imprastie norii care au adus numai ploi de lacrimi in ultima vreme. Ca tot ceea ce se intampla acum e doar o alta lectie de la viata pe care trebuie sa o invat stiind ca imi va fi folositoare la un moment dat. Sunt constienta de asta, insa cand e sa aplic practic toata teoria...parca nu mai e asa de simplu precum pare. Tocmai astfel de momente ma impiedica pe mine sa fiu asa cum vreau sa fiu, sa fac ceea ce vreau sa fac, sa am parte de ceea ce imi doresc. Pentru ca ma complic muuult prea tare si pentru ca ma gandesc incontinuu la consecinte...

Si pentru ca mi-am promis ca anul acesta voi incerca sa fiu mai optimista, pana la a vedea rezultate concrete in acest sens, o sa imi pun inca o dorinta:

Imi doresc ca lumea sa fie un loc mai bun in care oamenii sa se conduca dupa principii si valori morale corecte, nu dupa egoism, interes si minciuna. Sa se ajute unii pe altii, sa se respecte si sa puna accent pe calitatile, nu pe defectele celuilalt. Sa aiba zilnic motive de a se trezi cu zambetul pe buze, fericiti ca au o noua zi in fata. Sa...sa...sa...si lista ar putea continua. Eu una stiu sigur ca as vrea sa contribui la crearea unei lumi perfecte, insa si conceptul de "perfectiune"este unul relativ si asta e deja alta poveste...

Un comentariu:

Cristina spunea...

hm..imi place articolul...tu chiar esti o persoana puternica!!! (stiu din surse sigure;) )