8 februarie 2009

Anotimpurile sufletului meu


Mi-e dor de zilele de primavara...Atunci cand natura, deopotriva cu oamenii renasc, se trezesc din amorteala si se bucura de o noua etapa din viata. In aer se simte un miros de prospetime si in jur totul incepe sa inverzeasca. Ochii sunt invaluiti de spectacolul naturii si incalziti de primele raze caldute ale soarelui...

Mi-e dor de zilele de vara...Atunci cand caldura este potolita savurand o inghetata in timp ce faci o plimbare in parc si admiri jocul copiilor lipsiti de griji. Cand poti privi un rasarit magic sau un apus visator, cand valurile marii mangaie usor nisipul fin, cand muntele te imbie sa faci o expeditie pentru contemplarea naturii si cand mirosul de iarba proaspat cosita iti aminteste de copilarie si de bunici...

Mi-e dor de zilele de toamna...Atunci cand o plimbare in parc nu e nicicand mai romantica si cand nebunia de culori a frunzelor iti mangaie ochii. Cand zilele ploioase sunt momentul perfect de a petrece o zi in casa, privind dansul picaturilor de ploaie si apoi sa scoti la iveala din cufarul cu amintiri poze, scrisori, carti sau orice iti poate aduce aminte de clipele fericite din viata ta...

Mi-e dor de zilele de iarna...Atunci cand afara ninge linistit si e atat de frig incat nu ai curajul sa iesi afara, dar ramai in casa langa foc si te incalzesti cu o cana de ciocolata calda sau un ceai fierbinte si o carte buna. Cand toata familia se reuneste si petrec impreuna momente minunate...

Mi-e dor de farmecul pe care il are fiecare anotimp in parte si care ma face sa ma simt norocoasa ca mi s-a oferit sansa de a ma naste si de a ma bucura de fiecare minune...

Niciun comentariu: