1 februarie 2009

Ganduri de inceput...


Imi imaginez ca o data ajuns(a) pe acest blog iti inchipui ca vei gasi ceva extraordinar, iesit din comun, care sa te surprinda si sa te faca sa zici: "Asta chiar ca e unic". Nu pot nici sa confirm, nici sa infirm cele anterior spuse si asta datorita faptului ca totul este relativ. Este foarte posibil sa te regasesti in ideile mele si sa iti placa ceea ce gasesti aici, precum este la fel de sigur ca vei putea sa razi si sa gandesti ca nu ai mai citit niciodata pana acum asemenea "prostii".

Pot sa iti spun ca vei intra in lumea mea, o sa ai acces la gandurile si ideile mele, o sa vezi cu ce imi ocup timpul, ce imi convine si ce nu. O sa ma cunosti asa cum sunt si poate o sa iti dai seama de ce imi place sa cred ca sunt "unica". Sunt multe de zis despre mine, dar o sa le descoperi pe parcurs(daca esti interesat si daca ti se pare ca merita).

E alegerea ta, singura mea pretentie este sa nu ai ganduri rautacioase, facand apel la toleranta.

Stiu ce ai putea sa gandesti: "Oh nu, inca un blog." Si ai dreptate, sunt o multime. Insa iti propun sa ne largim orizontul si sa consideram asta o oportunitate. O sansa de a lua in considerare si un alt punct de vedere si de a invata din experienta altcuiva.

Sper ca macar un rand scris aici sau o idee exprimata sa iti foloseasca, astfel incat sa nu consideri vizita pe acest blog un timp pierdut. Iar daca ai gasit ceva ce te-a atras aici si ti-a placut in mod deosebit, te astept cu mare drag sa mai revi si cu alte ocazii.

Niciun comentariu: